kan niet zappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophya

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Berichten
122
Hallo iedereen,

ik heb een probleempje met mijn televisie: via de zapper kan ik niet van kanaal veranderen. De zapper zelf werkt wel nog: het lampje brandt en ik kan wel nog luider of stiller zetten via de afstandsbediening.
De televisie vangt ook het signaal op want als ik op een knopje duw dan flikkert op de tv ook het lichtje dat hij een signaal van de zapper heeft, alleen weet ie blijkbaar niet wat hij moet doen met het signaal als ik probeer de zender te verzetten.
Iemand een idee voor ik 'm bij de reparateur doe?
 
Hoi,

Staat hij misschien nog op teletekst of zo dan wil dat ook weleens niet lukken en om welk merk tv gaat het eigenlijk?

Mosdag
 
neenee, hij staat niet meer op teletekst - ik heb hem ook al enkele keren uit de stekker gehaald edm. dus dat is het niet.

Het is een philips 100hz digital scan.
 
Hoi,

Dan is het denk ik verstandig om toch maar even met reparateur contact op te nemen denk dat dit het verstandigst is.
Is er misschien iemand in de buurt met ook een philips tv kan je daar je afstandbediening proberen vaak werken ze wel op elkaar.

Modag
 
Hebben we het hier over een orinele of een universele zapper.
In geval van origineel, batterijen vervnagen of laten nakijken door een erkende reparateur.
In geval van een universele:
Kan het vaak liggen aan de code die je moet ingeven die bij je toestel hoort.
Probeer eens een andere code in te geven op je zapper, misschien dat je afstandbediening dan wel de juiste functies onder de knoppen herkent.
 
OK dank je, probeer ik even uit.
Het gaat om een universele.
Batterijtjes heb ik al eens vervangen zonder resultaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan