kan niets downloaden,hoe komt dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmondje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
heb een nieuwe pc gekocht via een vriend.maar ik ken niets downloaden.:confused:
overal wat ik doe,geeft ie verschillende fouten.heb een hp elitebook 2530p,met xp erop.
meschien dat iemand mij kan helpen,dan hoor ik het graag:)

Als je geen belangrijke bestanden erop hebt stasn zou ik ff windows opnieuw installeren. Kan je misschien ook een screenshotje geven?

Als je geen belangrijke bestanden erop hebt stasn zou ik ff windows opnieuw installeren. Kan je misschien ook een screenshotje geven?

windows xp heb ik niet meer.heb je een andere optie,of moet ik gewoon windows 7 erop zetten?.

Hoezo kun je niets downloaden? wat gebeurt en precies? Welke foutmeldingen krijg je?

Als we niets weten, kunnen we ook niets oplossen...

Onder Extra's staat Internetopties, klik erop. Klik daarna op Beveiliging bovenin de balk. Klik dan in het venster op Standaardniveau. Je kan als het goed is weer downloaden!

Succes :)

Hoezo kun je niets downloaden? wat gebeurt en precies? Welke foutmeldingen krijg je?

Als we niets weten, kunnen we ook niets oplossen...

allerlei foutmeldingen,snap er geen **** van.bv java bij een spellensite lukt het dowloaden niet.

Onder Extra's staat Internetopties, klik erop. Klik daarna op Beveiliging bovenin de balk. Klik dan in het venster op Standaardniveau. Je kan als het goed is weer downloaden!

Succes :)

heb een engelse versie van xp,dus als je me daar bij kan helpen:o

Lekker duidelijk antwoord: allerlei foutmeldingen....

ja sorrie,maar hoe maak ik dan een screenschot?.in de nederlandse xp weet ik het wel,maar ik heb een engelse versie.ik kan deze dan ook nergens vinden:o.
meschien dat jij het weet!

Ehhhhh.... wellicht gewoon met de Print Screen toets op je toetsenbord..

printscreen maken, Paint openen, afbeelding plakken en opslaan

dat is nou het probleem.ik heb de engelse versie,en ik kan deze nergens vinden.meschien zit deze er bij mij niet op.anders hoor ik het wel.

snap ik,maar dan zit ie er bij mij niet op.kan hem nergens vinden.meschien nog een andere optie?.:o

Als er meerdere gebruikers op zitten kan het zijn dat het bij jou account geblokkerd is

Probeer eens in IE: Extra in de werkbalk-> Internetopties -> tabblad Beveiliging -> klik onderin op Aangepast niveau -> Zoek Bestand downloaden -> inschakelen
Succes.:d

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan