kan niets downloden

Status
Niet open voor verdere reacties.

henderika

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Ik wil een programma verwijderen, maar moet telkens een wachtwoord invullen, daar ik in het verleden een email voor mijn man had aangemaakt. Er staat: kan geen configuratiegegevens, bij domeincontroller lezen omdat de computer niet beschikbaar is of toegang is geweigerd. Weet niet hoe ik verder moet zoek al dagen daar ik ook niets kan downloden

Je bent (voor mij) net even ietwat te vaag in je vraagstelling.

Wil je een programma verwijderen en / of kan je niets meer downloaden via je browser en wat is de relatie tussen die twee zaken?

ractie

Als ik update s wil installeren krijg ik tezien, gebruikersaccountbeheer uw toestemming is nodig.
maar krijg dan r.parree@live.nl en voer wachtwoord in.
Bij het op starten kan ik klikken op mijn account hen.par@live.nl en kan gewoon emailen, maar geen progamma downloden wand dan krijg ik r.parree te zien.
tevens kan geen configuratiegegevens bij domeincontroller lezen, ik weet niet precies wat dat is.
Het is mijn pc, maar begrijp niet dat telkens weer de andere naam komt, ben nog niet zo ervaren vast bedankt voor uw reactie

Ik ben bang dat ik dit probleem niet kan doorgronden. Mogelijk een andere meelezer.

is het zo dat als je een programma verwijderd, je een wavhtwoord in moet vullen? zo ja, welke vraag staat er dan. staat er dat je je administrator wachtwoord in moet vullen? dit is het wachtwoord van je computer als je hem opstart. als je geen wachtwoord hebt typ je gewoon niks.

nog een vraag. wat heeft de e-mail van je man met dit probleem te maken? het klinkt allemaal zo vreemd. mischien moet je je comp eens helemaal scannen met je virusscanner. ik heb er namelijk nog nooit van gehoord dat je voor het verwijderen van een programma, je wachtwoord in moet vullen.

ik denk dat het voor lezers van dit forum handig is als je foutmeldingen en berichten letterlijk overtypt, of anders een schermafbeelding maakt. dit maakt alles duidelijker. wil je je probleem verduidelijken met een paar schermafbeeldingen?

groetjes philip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan