Kan niets kopieren naar cd en krijg een foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Op een oude pc staan nog wat bestandjes die ik naar mijn andere pc wil kopieren. Als ik er een cd in doe en ik wil een bestandje kopieren, krijg ik de volgende melding:

"fout bij kopieren van bestand of map.
kan het bestand niet maken of vervangen: de toegang is geweigerd.
controleer of de schijf vol, of tegen schrijven beveiligd is, of dat het bestand momenteel in gebruik is".

Maar ik kan wel bestandjes van dezelfde cd naar de pc kopieren en de cd is ook gewoon te lezen. Weet iemand raad?
(cd is niet vol, bestand niet in gebruik, en niet beveiligd)
mvrgr. Kanyarat.
 
Nee, maar anders om werkt het wel. Zou het wel gaan via Nero ofzo?
Ik heb het ni via Nero geprobeert, maar er verschijnt niets op de cd.
Normaal werkt het toch zo dat als ik op een bestandje klik, en ik kies voor "kopieren naar" de cd rom in het rijtje staat. Als ik die dan kies wordt het bestandje op cd gezet. Maar nu staat de cd drive niet eens in het rijtje.
 
Laatst bewerkt:
Bericht voor iedereen!!

Ik heb gelezen dat jullie problemen met jullie CD hebben of software. Ik had het eerst ook maar hier een lijstje met wat er aan de hand is.

Lijst:

Naam: Opmerkingen:

[ Nero Burning : -- Sommige versie doet het niet gebruik de Nero Burning 7 versie -- ]

[ Super DVD : -- Niet gebruiken alleen Nero beter!! :thumb: -- ]

Meer informatie ga naar www.helpmij.nl/forum/ of naar www.download.com

Dit probleem had ik ook daarom brand ik NU nog even met Windows Media Player 10.
Als het niet lukt met deze dingen dan moet je maar je brander firewire (updaten)
Kijk op: www.tweakers.net of www.google.nl.

Met vriendelijke groeten,

Hulp CO (Hulp computer operatie)

Shento:cool:
 
Laatst bewerkt:
kan niet copieeren.

Hallo

Met een cd drive kan je niets copieeren daar moet je een cd brander voor hebben.:D :D :D
 
kanyarat zei:
Waarom gaat het dan wel van cd naar pc?

Omdat je gegevens naar de harde schijf wel zo kan kopiëren Je kan er gegevens op zetten, en er ook zo weer afhalen. Een harde schijf is gemaakt voor "Lezen en Schrijven"

Als je naar een nog niet gebrande CD-R(W) gegevens wil kopiëren, dan heb je een Brander nodig.
Als je gegevens naar een reeds gebrande CD wil kopiëren geeft hij een fout aan omdat een reeds gebrande CD "Alleen Lezen" is. Je kan er dus alleen vanaf lezen/kopiëren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan