Kan niets meer aankliken of typen:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Synth

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
5
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn pc, als ik iets open een spel of een programma dan freezed mijn pc zeg maar.
Als ik iets wilt aanklikken dan loopt ie gewoon vast, ik heb sysmetrix erop staan en die zie ik wel gewoon doorgaan met dingen doen, zoals inet weergeven en hoeveel mb ik gebruik op het moment etc etc.
Hoe kan dit? en het belangrijkste hoe los ik dit op?
Ik heb al mijn toetsenbord en muis opnieuw geinstaleerd kijken of dat werkte maar helemaal niet en gescanned op spyware en virussen en daar heb ik er dus 0 van!
Dit zijn mijn pc specs
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual
Core Processor 4200+
Kloksnelheid 2.21 GHz, 2,00 GB
Service Pack 2
Xp Home Edition

Het valt me ook op als ik een spel open dan kom ik uiteindelijk in het spel menu en dan loopt ie vast, Hetzelfde met bepaalde programma's en dan kan ik niets meer aanklikken ik kan nog wel bewegen met mijn muis! en ctrl-alt-del kan ik ook nog doen maar vervolgens loopt ie weer vast dus kan ik daar ook al niets meer aanklikken, echt heel vreemd allemaal:( Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
 
Ik vermoed dat je nog wat DirectX compatible drivers mist.

Start -> Uitvoeren -> Dxdiag.exe
Draai alle tests, en kijk naar meldingen & waarschuwingen bij die tests

Als hierbij problemen met je hardware-drivers worden aangegeven: DirectX 9.0c installeren over de oude heen, en daarna Dxdiag.exe nogmaals proberen. Zijn er dan nóg driverproblemen, los die dan op door (bij voorkeur) WHQL (Windows Hardware Quality Labs) gecertificeerde drivers te downloaden en te installeren. Dat hoeven niet noodzakelijkerwijs de nieuwste drivers te zijn, zoek naar die WHQL certificering! Natuurlijk dan eerst de oude drivers deïnstalleren vóórdat je de nieuwe installeert.

Tijs
 
Ik weet nu waar het aanligt!!!!! en het ligt wel aan mijn toetsenbord....ik kan er alles mee doen gewoon maar als ik aan het draaiknopje draai(volume knop) dan gaat ie vastlopen, ik heb een g15 toetsenbord en muis hoe kan ik dit verhelpen? ik heb mijn geluidskaart en toetsenbord en muis opnieuw geinstaleerd, maar nog steeds heb ik hetzelfde probleem:(
Zijn er nog suggesties wat ik eventueel kan doen?:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan