Kan niets opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal, mijn dochtertje zit met een probleempje, ze bouwd mooie 8 banen met roolercoaster tycoon maar opslaan gaat niet, er staan onder save game wel het opgeslagen bestand maar als je het game wilt loaden schakeld het spel gewoon uit, dat is wel zonde van al haar werk.
Wij hebben Xp en pentium 4 met alles op en aan dus daar kan het toch niet aan liggen, en ik heb het spel ook ingesteld bij compatilitiet om in 95 uit te voeren, maar dat help niet, kan iemand me helpen?
Fred.........

Ik meen mij te herinneren dat hier een patch voor was vrijgegeven.. (ik had hetzelfde probleem namelijk)

Deze kun je ergens op de site van Hasbro/RollerCoaster vinden.

Als je er niet uitkomt snuffel ik even mee voor je :).

Op deze site staan de laatste patches voor RCT (ik denk dat je het over het eerste deel hebt.)

Er staan er 2 op maar die werken dus niet helaas, misschien heeft het met de taal te maken, dat word wel aangegeven, jammer....

Sorry, dan staat hier waatschijnlijk de juiste patch bij. Ook de Dutch versie.

Laat even weten of het heeft gewerkt.

Hallo herrieM bedankt hoor, het werkt dus nu wel ze zal er blij mee zijn, want ze zat vanochtend al te kijken of het werkte, bedankt..
Mvg: Fred.............

Ik sla hem meteen op in mijn favorieten. Je weet nooit wanneer het van pas komt.

Veel plezier toegewenst aan je dochter :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan