kan niks downloaden wegens virus en trojans

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeeland

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2011
Geachte leden,

Op de laptop van mijn partner een hp pavilion dv7 2260ed die draait op windows 7, had ze geen enkele virusscanner of remover..laptop is nu geinfecteerd en kan ook geen virusscanner of helemaal niks downloaden..wegens beveiligingsinstellingen kan dit bestand niet worden geinstalleerd verschijnt er als pop up...wie o wie weet raad??? er zit geen installatie cd bij om hem te formatteren en opnieuw te installeren, heb ook geen andere pc bij de hand om hijtack this te draaien of wat dan ook binnen te halen...het enige wat er wel op zit is een antivirus-anti spyware maar dat lijkt een free trial versie te zijn die alleen maar dingen in quarantine neemt en niet eens alles !!!

dus beste leden, wie weet er raad met dit probleem...

er verschijnt ook telkens een pop up met infected en your pc is a threat its just as using spam etc.

Hoi,

Je kan toch neem aan op de pc waar je nu op zit deze downloaden en met een usb stick op de besmette pc installeren eerst in veilige modus

dit is de besmette pc modag...en ik heb geen andere pc in de buurt....

hoe kom ik in ms config lolfunner ??

Hoi,

Kan je nu niet in veilige modus opstarten en zo downloaden en ms config kan je vinden d.m.v. bij programma en bestanden zoeken msconfig in te toetsen bij start zit dat

ik ben nu in ms config heren.....heb vanmiddag al geprobeerd via veilige modus down te loaden maar dan krijg ik hetzelfde popupje.....

ik heb nu opgestart in veilige modus.....

krijg nu in ieder geval geen pop ups van dat zgn anti spyware programma...
wat zou ik nu moeten doen ?

en in msconfig staat bij services bij status bijna alles op gestopt.....

Is dit nog een optie voor je ander meld even je e-mail misschien dat ik zo malwarebytes bij je kan krijgen. moet je wel een herstel partitie hebben

Laatst bewerkt:
waar moet ik die herstelpartitie hebben? ik heb namelijk geen cd of wat dan ook.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Haal je e-mail maar weer weg is onderweg de mail als het goed is,en misschien staat er wel een herstel partitie op dat idee had ik tenminste.

hoi modag,

hij is binnen.dit is het bericht wat er bijstaat als ik hem binnen wil halen :
Windows Live Hotmail heeft enkele bijlagen van dit bericht om veiligheidsredenen geblokkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan