kan niks downloaden wegens virus en trojans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
is tweede onderweg was er ook al achter rond 21.10 de tweede.
 
he moderator,

helaas kan ik em ook als zip niet openen :S
wat nu ?
 
tweede kan ik ook niet openen en ook niet via doorsturen..... er staat iets in de trant hotmail kan dit .exe niet doorsturen
 
beste mod,

ligt het niet aan die anti spyware die ineens eropstaat en alles overruled ???
 
Ik zie net jouw bericht. Zal eens verder kijken wat er mogelijk is.
 
waar moet ik die herstelpartitie hebben? ik heb namelijk geen cd of wat dan ook.

h_poms@hotmail.com

Ik zit me net wat te bedenken op dit bericht.

Om te weten te komen of je een herstelpartitie hebt, zou je tijdens het opstarten van het systeem bij het BIOS-scherm op F11 moeten drukken, als er dan een herstelwizard tevoorschijn komt dan is er een recovery partitie aanwezig en dan zal je jouw systeem kunnen herstellen.

En anders zou er bij hp herstelschijfjes besteld kunnen worden.

Mocht je nog willen dat er met de tooltjes gescand wordt, dan zal je toch op een andere pc de programma's moeten downloaden zodat je kunt draaien op dit systeem.
 
Laatst bewerkt:
beste modag,

HEB laptop opgestart en F 11 ingedrukt.
Maar zie nergens een herstelpartitie.

groet
 
Goedemorgen,

Wil ook niet echt lukken niemand in de buurt waar je twee tooltjes kan downloaden en deze is ook nog een optie.


Edit : neem aan dat je naam ook inhoud dat je daar woont
 
Laatst bewerkt:
beste,

probleem is zover opgelost..

Heb neef van mij via teamviewer laten zoeken..en het was toch dat anti spyware gedoe wat er ineens zat... hij heeft via zn eigen pc hitmanpro gedownload en verstuurd en hier via teamviewer op de laptop geinstaleerd en dat anti spyware(fake) verwijderd en een scan en quarantine en verwijderd..heb er ook nog mse op gezet... lijk nu nergens meer last van te hebben....tot nu toe goed..dus zet er maar een slot op....dank jullie wel
 
Hoi,

Kijk dat is fijn en sluiten kan je zelf in je eerste bericht succes verder, maar als ik jou was zou ik dus nu wel backup (herstel)dvd's maken. ;);)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

In dit document staat in hoofdstuk 2 beschreven hoe je hersteldisks kunt aanmaken.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan