Kan NIKS installere

Status
Niet open voor verdere reacties.

yarno

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2007
heyy
ik heb een illegale windows xp prof
maar ik heb sinds kort een andere pc waar helemaal niks op stond
dus ik heb windows geinstalleerd.
maar ik ken gedownloade programma's niet installere.
ik kan ze downloade, maar zodra ik ze wil uitpakken of installere krijg ik een foutmelding
of hij zegt "de installatie kan niet doorgaan omdat er geen digitale handtekening kan worden gevonden"
of hij zegt "this software is corrupt" terwijl het op een andere pc het er wel gewoon op staat.
enig idee wat ik hier aan kan doen?

MVG Jarno

dit heeft niks te maken of je een legale of illegale versie hebt, is waarschijnlijk de installer.

dit heeft niks te maken of je een legale of illegale versie hebt, is waarschijnlijk de installer.

ok
en weet u mis hoe ik dat moet oplosse
of ik dan opnieuw moet installere?
of dat daar een prog voor is?
of moet er wat worden veranderd?
gr jarno

Goedenavond :)

Microsoft vertelt ons dat er een hele hoop oorzaken zijn voor deze melding, waardoor je eigenlijk niet anders kunt dan alle mogelijke oorzaken te controleren. Ik kan enkel veronderstellen dat er omwille van een éénmalige installatiefout in Windows een aantal services niet geactiveerd zijn, of een aantal bestanden niet geregistreerd, of dat er aan een map de verkeerde mapeigenschappen zijn toegewezen (als ik zo eens vluchtig de uitleg van Microsoft overloop.)

http://support.microsoft.com/kb/822798/nl

De handleiding van microsoft volgen vanaf de stappen, en exact doen wat aangegeven staat. Alhoewel er duidelijk staat aangegeven wat er te doen valt, kan het zijn dat er iets is dat je niet snapt. Indien dat zo is, vraag je het hier even opnieuw.

James :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan