Kan niks kiezen met BOOT CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

scorxius

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Hallo,ik had vlede week een nieuwe videokaart gekocht,wilde Second Life ermee spelen,maar Windows slaat gewoon vast,ik heb alles ge-update enzo zoals het hoort,nieuwe voeding gekocht..alles werkt niet..nu ben ik maar van plan om Windows XP te herinstalleren,nu ik in het menu kom van hoe ik op moet starten( VEILIGE MODUS,etc),kan ik niks kiezen,dus niet meer met de pijltjestoetsen omhoog en omlaag,terwijl ik nu gewoon alles ermee kan doen,ik snap er niks meer van en ben van plan om deze pc rechtstreeks zich aan de barbeque voor te laten stellen.

MVG Scorxius

Je kunt nog terug gaan naar de oorspronkelijke configuratie en met beide voeten op de grond blijven staan. Vandaaruit goed de systeemvereisten van de door jou gekochte videokaart bestuderen, Videokaarten zijn namelijk nogal eenkennig. Draai daar dan eerst andere toepassingen dan Second Live mee. Werkt alles naar behoren dan gebruikt Second Live gewoon methodes die jou kaart, op dit moment, niet ondersteunt. Andere programma's werken misschien juist erg goed. Daar lijkt me weinig aan te doen. Je kunt mogelijk hierover informatie inwinnen op gebruikersforums van de videokaart of forums over Second Live.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan