Is hier kind aan huis
Members
160
6.965
3-June 04
Ik heb hier een PC bij mij thuis staan van mensen die problemen hebben met hun PC. Vorige week zaterdag zat er 's morgens iemand achter de pc, helemaal niks mis mee, maar toen er 's middags weer iemand achter wou gaan zitten, kregen ze een bericht dat er waarschijnlijk nog een gebruiker was.
Er werd mij verteld, dat er een bericht in beeld kwam, dat ze gehackt waren.
Sindsdien heeft er niemand meer achter de pc gezeten, ik kan nu he-le-maal niks met de PC, want bij alles wat je aanklikt geeft hij deze fout:
Explorer heeft een fout veroorzaakt in
BROWSEUI.DLL
explorer wordt nu gesloten.
Als er zich problemen blijven voordoen,
start u de PC opnieuw op.
(maar dit helpt helemaal niks)
dit is dus een virus lijkt mij.
Wat is dit voor probleem, en hoe kan ik weer bij de bestanden komen, want kan nu helemaal niks met de pc.
Members
160
6.965
3-June 04
Ik heb hier een PC bij mij thuis staan van mensen die problemen hebben met hun PC. Vorige week zaterdag zat er 's morgens iemand achter de pc, helemaal niks mis mee, maar toen er 's middags weer iemand achter wou gaan zitten, kregen ze een bericht dat er waarschijnlijk nog een gebruiker was.
Er werd mij verteld, dat er een bericht in beeld kwam, dat ze gehackt waren.
Sindsdien heeft er niemand meer achter de pc gezeten, ik kan nu he-le-maal niks met de PC, want bij alles wat je aanklikt geeft hij deze fout:
Explorer heeft een fout veroorzaakt in
BROWSEUI.DLL
explorer wordt nu gesloten.
Als er zich problemen blijven voordoen,
start u de PC opnieuw op.
(maar dit helpt helemaal niks)
dit is dus een virus lijkt mij.
Wat is dit voor probleem, en hoe kan ik weer bij de bestanden komen, want kan nu helemaal niks met de pc.