Kan niks meer openen (alleen openen met)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ergeiz1987

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
14
Sinds gisteren zodra ik me pc opstart krijg ik meteen zodra windows het bericht WELKOM geeft zonder nog door te starten en popup met de melding van 3 tekentjes waar meestal #3# staat en dan heb ik als enige optie om OK te drukken en daarna start me pc gewoon door en kom ik op me bureaublad. Maarja nu het probleem sinds ik dat dus heb kan ik geen enkel programma meer openen en ook niet de programma's van windows zelf of iets anders. Wel kan ik Games via me cd-rom speler opstarten ( Althans via autoplay )

Maar nou de keer voor dat het gebeurde heb ik wel popups van Ad Aware SE gekregen of ik bepaalde dingen wou blokkeren van mijn register omdat die mogelijk problemen zouden geven ik heb hierbij op okee gedrukt en automatisch blokkeren. ( of het er wat mee te maken heb weet ik niet, maar sinds ik dit op automatisch heb gezet is het probleem zich gaan voordoen.)

Zodra ik een programma wil openen zecht die dat die het programma niet herkent en of ik het programma wil opsporen dus de gewone OPENEN MET actie.


Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Alvast bedankt!!!
 
linkfile_fix.reg en xp_exe_fix.reg gedownload


in de zelfde map geplaats en KLADBLOK wat ik nog wel kon openen heb ik een bestandje mee gemakt

nammelijk het volgende

@echo off

regedit /s linkfile_fix.reg

regedit /s xp_exe_fix.reg

exit

dan opslaan als fix.cmd

en dat ook in de zelfde map plaatsen dan fix.cmd openen en pc opnieuw opstarten en klaar is kees

Las het net nadat ik dit bericht had geplaatst op een ander forum
 
Hmm...

Het probleem is blijkbaar nog niet helemaal opgelost.

Zodra ik me pc uit en weer aan zet valt die weer terug.. naar het probleem en zodra ik me pc opnieuw opstart werkt het nog wel alleen me autostarts werken niet meer ( De dingen die automatisch opstarten o.a norman.a.v. ad aware, msn, en nog een zo0itje.. Iemand die me verder kan helpen?

het is het zelfde probleem dat hier ook is te volgen ( weet niet of het mag maar okeej )
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=4332
maar daar gaan ze der niet op door en kunnen ook geen oplossing vinden...

Het probleem begon zich voor te doen nadat ADWATCH de melding gaf van

Root: HKEY_LOCAL_MACHINE
Key: Software\Classes\.exe
Value: Content Type
Data:
New Data: application/x-msdownload

Voor de rest heb ik nog met adaware gescand en niks gevonden en ook met norman.a.v gescand en ook niks gevonden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan