Kan niks selecteren bij instalatiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

william52

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2010
Berichten
2
Hallo

Mijn vraag is het volgende, Ik heb windows 7 en de webcam logitec lc200 met installatie cd.Ik volg de installatie op de cd, maar krijg op mijn scherm wel het installatiescherm van logitec te zien, waar ik dan het land zou kunnen aanklikken en de licentie voorwaarden zou kunnen bevestigen met een accoord.
Maar helaas Ik zie het scherm ,maar kan niks aanklikken omdat de landen ontbreken en ook die buttons voor accoord of niet zijn spoorloos. Dus kan de cam niet installeren omdat hij de stuurprogramma,s niet heeft.
Om dit af te sluiten kon ik alleen maar ctrl-alt-del gebruiken en dan via taakbeheer, want anders kon ik die installatieschermen niet weg krijgen omdat ik nergens buttons zag om op te klikken. De cam is wel voor windows 7.
Ook als ik de drivers van internet af haal levert het geen succes op maar blijft het installatiescherm helemaal wit.
Nieuwe cam gekocht een trust slimline webcam ook voor windows7 welke helemaal geen drivers nodig heeft.dus lekker makkelijk dacht ik.
Om de cam te testen hoefde je alleen maar even naar een link te gaan en kon je alles instellen.
Dus niet, de link werkt wel, maar ja het schermpje waar de cam zou moeten werken bleef (je raad het misschien al) Leeg en wit.
Mis ik misschien iets in windows 7 of staan er wat instellingen fout? want 2 cams die voor windows 7 ook gebruikt worden doen het dus niet.

P.S op mijn andere computer welke met xp is uitgerust werkt de installatie cd wel en zie ik alle invulschermen.kan het land selecteren en verder gaan met installatie omdat het gewoon werkt, dus aan de cd ligt het ook niet.

Wie kan mij helpen, alvast bij voorbaat dank.

William52
 
Laatst bewerkt:
Heel misschien...............?

Kijk eens onderin je beeldscherm op de taakbalk van Windows. Staat daar mogelijk een aan te klikken item waardoor je wel opeens alles kunt zien?
 
Helaas kan ik in de taakbalk niks vinden wat hier mee te maken zou kunnen hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan