Kan niks verwijderen in outlook HELP!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

broadcasting

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Hallo mede gebruikers,

Ik zit met een probleem, ik had al ff gezocht, op het forum maar kon ff niets terug vinden.... of ik kijk er overheen..

Wat is het probleem, ik heb dus microsoft office outlook 2007, sins vorige week kan ik mijn ontvangende mails wel verwijderen, maar ik kan ze niet verwijderen uit mijn verwijderde items.... als groep zijnde.
1 voor 1 kan ik ze wel weg halen tot de laatste 2 .. dan krijg ik een melding te zien in het scherm.

[er is een fout opgetreden in het bestand C:\User\Brisuusbroadcasting\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst. sluit Outlook en alle toepassingen af die de gebruikmaken van e-mail en gebruik hulpprogramma voor het Postvak IN (scanpst.exe) omfouten in het bestand vast te stellen en te repareren. meer info over het hulpprogramma voor postvak in vind u in de Help]

Nou heel verhaal, maar de help werkt niet.....!!!

wie kan me helpen, ik werk voor de pers en ik krijg P2000 meldingen binnen, en dat zijn er z'n 200 per uur dus jullie kunnen begrijpen dat mijn mailbox behoorlijk vol zit telkens... en er gaan een hoop tijd verloren als ik telkens met de hand 1 voor 1 moet verwijderen.....

oja ook geeft hij aan dat er 33 berichten in de verwijderde items zitten...... geloof me ik denk dat ik al op de 300 zit....

bedankt voor de tijd alvast THANKS

Bijlagen

• foutmelding outlook.jpg
    foutmelding outlook.jpg
    117,7 KB · Weergaven: 76
Laatst bewerkt:
Hoe groot is je pst?

Rechtsklikken op persoonlijke map en dan eigenschappen en kiezen voor mapgroote

Re....

Nou ik heb even gekeken,

Contactpersonen 148 KB
postvak IN 1370 KB
verwijderde 37038 KB
verzonde 210 KB

Als je scanpst gebruikt is dan outlook niet meer actief? Kijk ook de processen na of je daar outlook.exe ziet staan.

Re..

om de een of andere reden, opend scanpst nu wel, waar moet ik nu naar laten zoeken

Re....

ja dat dacht ik al maar dat lukt niet, het adres is zegmaar niet goed...
waar vind ik de locatie.... in het mapje locatie.....:rolleyes:

Of is dat een donne vraag:confused:

Mits je de PST niet op een andere locatie hebt opgeslagen is het volgende pad de standaard locatie;
C:\Users\Jou gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Let op.

Local settings en Application data, zijn verborgen mappen. Deze dus wel laten weergeven via mapopties.

Jeeeeeee man ik kom er niet uit ... schijnbaar val ik onder de mensen die niet normaal zijn .... want de locatie die jij opgeeft, ken hij niet..... en dan heb ik natuurlijk wel de gebruikersnaam veranderd

Kijk eens naar het pad wat in je foutmelding staat en zoek dat eens op in verkenner. Staan daar PST files? Anders even met Windows zoeken naar .pst zoeken. Let op de pun voor pst. ook in verborgen mappen laten zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan