Kan Nod32 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Na een tijdje het met AVG te hebben gedaan, wilde ik nu toch weer graag terug naar Nod32. Bij het installeren krijg ik echter een foutmelding:

esetfout.jpg

Ik heb er wat naar gegoogled, maar dit leverde helaas weinig op. Het schijnt wat te maken kunnen hebben met een vorige versie die niet correct verwijderd is. Ik heb geprobeerd een Nod32 removal-tool te gebruiken, die aangaf dat alle nod32 registers verwijderd waren. Niets bijzonders m.i. aangezien ik deze ook al had weggehaald met Regsupreme. Maar nog steeds krijg ik dezelfde foutmelding. Iemand anders een idee?

verwijder alles wat met eset of nod32 op je schijf te vinden is ,handmatig

Had ik al gedaan. Tenminste als je bedoelt dat de vorige versie gedeïnstalleerd (was al gedaan) moet worden, alle directories (niets gevonden) verwijderd dienen te worden en de registers verwijderd dienen te worden. Zijn er nog andere zaken die ik over het hoofd zie, die verwijderd kunnen worden?

maar is het een orginele nod32 of een van een torrent site af gehaalde?

Gewoon een demo-versie van Nod32 4.0 die van de site van Eset af komt. De laatste versie die ik geïnstalleerd had op deze computer, was Nod32 2.7. Deze is helaas nergens te vinden. Hij wordt wel aangeboden p de site van Eset, maar als je erop klikt, krijg je een error.

Laatst bewerkt:
is wel te vinden hoor ,zoeken in google op nod32 2.7
ik mag de link hier niet geven ,maar ik vond hem wel

NOD32 V2.7 kan je gewoon downloaden op www.nod32.nl/download/full/ door op Thuisgebruikers (vorige versies 3.0, 2.7) te klikken.
Je kan de inloggegevens van je trial-versie gebruiken, mocht je deze nog niet hebben dan kan je deze hier aanvragen.

Die link van waar de trails te downloaden zijn, had ik al. Helaas werkt de link voor de Nederlandse versie niet. Met de engelse versie krijg ik dezelfde foutmelding.
Ik heb ook Eset al gemaild met het probleem. Ik kreeg een antwoord terug dat ze er naar zouden kijken. Helaas heb ik sindsdien niets meer van ze vernomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan