kan norton antivirus 2003 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

theoger

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
12
windows niet in veilige modus opgestart. wil norton antivirus 2003 installeren maar krijg foutmelding: "kan geen toegang krijgen tot windows installer service, oorzaak kan zijn dat in veilige modus werd opgestart of installer niet juist is geïnstalleerd. Nochtans orginele configuratie en voordien nooit problems met installaties. Wie kan helpen ?
 
Effe een vraagje...Is het een legale versie? Heb je hiervoor ook Norton gehad en heb je deze wel goed verwijderd?
 
hoe wordt ik terug administrator ?

denk te weten waarom ik NAV 2003 niet kan install.: heb ooit pc verdeeld over 4 accounts, mezelf aangeduid met m'n naam en als beheerder account, nochtans kom ik regelmatig in situatie dat enkel supervisor of eigenaar van de pc bevoegdheden heeft. Hoe kan ik alle accounts verwijderen zonder instellingen en bestanden te verliezen - zo terug eigenaar van m'n pc worden en nadien terug nieuwe account aanmaken ?
 
Ik gebruik mijn eigen Administrator account alleen maar in noodgevallen.
Het account waar ik onder inlog heb ik gewoon aan de groep Administrators toegevoegd.
Misschien is dat een optie?

Groetjes,

Pieter
 
hey Pieter, account waaronder je inlogd aan groep administrators toevoegen ? Hoe doe je dat ?

Roger
 
Ik geef je de manier voor Windows 2000. Als je XP hebt zal dat niet zoveel verschillen.
Log in als Administrator > Start > Instellingen > Configuratiescherm > Gebruikers- en Wachtwoorden > tabblad gebruikers > selecteer het account dat je wilt veranderen > eigenschappen > tabblad Groepslidmaatschap > Ander niveau > kies Administrators > OK > OK en dan moet je waarschijnlijk opnieuw opstarten.

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan