Kan norton internet security niet meer updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan93

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Hallo,

Ik heb pas mijn hele computer leeg gegooit en alles opnieuw geinstalleerd. Ik heb toen ook weer norton internet security erop gegooit, maar die kan ik nu niet meer updaten. Ik heb niet het gevoel dat het aan norton licht, want windows kan ik ook niet updaten:( Ik heb alle bij de programma`s geactiveerd, dus daar licht het ook niet aan. Ook vind internet sommige pagina`s niet. Dit zijn vooral pagina`s waar programma`s te downloaden zijn zoals msn en winrar.

Kan iemand mij helpen met deze problemen?

Mvg Arjan

't klinkt misschien raar na een verse installatie, maar ik zou toch maar eens scannen op spyware of virussen.

Heb ik al gedaan en hij heeft niets gevonden. Dat is dan weer een gelukje:p.
Ik ben er ondertussen al wel achter dat het waarschijnlijk een DNS fout is. Als ik naar een update adres gaat geeft hij aan dat hij de server niet kan vinden of een DNS fout. Ik heb verder wel gewoon internet dus dan denk ik de DNS fout. Maar hoe kan ik dit verhelpen?

als je naar uw verbinding gaat (via netwerkverbindingen) - eigenschappen dan naar internet protocol en dan eigenschappen, staan deze allebei op automatisch (ip adres en dns server)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan