Kan norton niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fl0d0

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
:confused:

Kheb win98 geupdate naar xp pro (opa & oma's pc)
Norton 2003 pro edition stond er al op maar k wil mcafee erop zetten maar ik krijg norton er dus niet af...
Bij uninstall krijg ik de foutmelding: Fout 1606. Kan geen toegang krijgen tot netwerklocatie C:\documents and settings\all users\Bureaublad.

Wie kan mij helpen ???

Fl0d0 zei:
:confused:

Kheb win98 geupdate naar xp pro (opa & oma's pc)
Norton 2003 pro edition stond er al op maar k wil mcafee erop zetten maar ik krijg norton er dus niet af...
Bij uninstall krijg ik de foutmelding: Fout 1606. Kan geen toegang krijgen tot netwerklocatie C:\documents and settings\all users\Bureaublad.

Wie kan mij helpen ???

Hier op de site van Symantec staat precies wat je moet doen en je kunt er de Rnav2003.exe removal tool downloaden

Nou ja, als je één van de linkjes op de door mij gegeven site had gelezen was je er ook gekomen, heb het zo gedaan zodat je ook kon lezen waarom een en ander niet lukte zoals is beschreven door Microsoft. Maar goed, opgelost. :thumb:

gezina zei:
Nou ja, als je één van de linkjes op de door mij gegeven site had gelezen was je er ook gekomen, heb het zo gedaan zodat je ook kon lezen waarom een en ander niet lukte zoals is beschreven door Microsoft. Maar goed, opgelost. :thumb:
jah ok... maar tis er nog niet af want ik ben dom geweest want ik kon niet w8en op het antwoord dus heb gwn de mappen verwijdert maar als ik nu mcafee wil installeren krijg ik de melding dat norton rescue disk er nog op staat maar kan m nergens vinden :confused:
weet je wat ik dan kan doen ??

Alsnog RNAV draaien.
Dan op je pc zoeken naar Norton en alles verwijderen daarna zoeken naar Symantec en ook alles verwijderen.
Download een trial van jv16 powertools http://www.macecraft.com/jv16powertools2005/
registercleaner van jv16 laten draaien en alle groene items verwijderen.
Als je het echt grondig wilt doen kan je met jv16 ook nog zoeken in het register naar Norton en Symantec en alles verwijderen.

Dan moet je wel van het Norton virus af zijn. :cool:

Zou dit ook zeker zo doen, anders blijf je conflicten met Mcafee houden.
Mcafee is een bijzonder goede AV maar bijna net zo dominant aanwezig als Norton, alleen wat minder toeters en bellen.

Laatst bewerkt:
Jozo zei:
Alsnog RNAV draaien.
Dan op je pc zoeken naar Norton en alles verwijderen daarna zoeken naar Symantec en ook alles verwijderen.
Download een trial van jv16 powertools http://www.macecraft.com/jv16powertools2005/
registercleaner van jv16 laten draaien en alle groene items verwijderen.
Als je het echt grondig wilt doen kan je met jv16 ook nog zoeken in het register naar Norton en Symantec en alles verwijderen.

Dan moet je wel van het Norton virus af zijn. :cool:

Zou dit ook zeker zo doen, anders blijf je conflicten met Mcafee houden.
Mcafee is een bijzonder goede AV maar bijna net zo dominant aanwezig als Norton, alleen wat minder toeters en bellen.

Thnx man!

Het is me uiteindelijk op een andere manier gelukt...
Wanneer je het gehele mcafee security suite gaat installeren geeft het aan dat norton rescue disk er nog op staat en de installatie niet verder kan gaan.

Maar wanneer je in eerste instantie al1 mcafee av installeert heeft mcafee 'opeens' een wizard om norton te verwijderen... btje jammer dat die al1 aan de av is gekoppeld en dus niet wanneer je het hele pakket installeert... maar ach.. het is gelukt :cool:

thnx!:thumb:

Fl0d0 zei:
trouwens...
Home > Helpmij.nl Forum > (Anti)Virus - Firewalls - Spyware > (anti)Virus > Antivirus software > :D

In Norton internetsecurity zit ook antivirus, maar kan je met rnav niet verwijderen. :p

En loop deze sectie eens door hoeveel mensen hier vragen over outlook express
Home > Helpmij.nl Forum > Software > Microsoft Office > Outlook

Dus ff vragen kan nooit kwaad.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan