Hallo,
Ik zit al een tijdje met een probleem.
Ik heb een NVIDIA GeForce 9800 GTX+ of te wel een MSI N9800 GTX PLUS.
Ik heb deze dingen geprobeerd:
1. Met Windows Update een nieuwe grafische driver proberen binnen te halen.
2. De nieuwste driver gedownload op www.nvidia.com.
Beide lijden tot hetzelfde probleem:
De installatie verloopt vlot, de nvidia installatie wizard/Windows Update zegt dat de drivers succesvol geïnstalleerd zijn, tot ik mijn computer opnieuw opzet.
Bij het opnieuw opstarten van mijn pc na de installatie krijg ik eerst het scherm van mijn bios, dan het bekende Windows laadbalkje, en normaal krijg je dan in het midden van het scherm zo een windows vlagje en kort daarna moet je je wachtwoord ingeven, maar dit kwam niet.
Dus als het Windows starten balkje klaar is, loopt de pc vast.
Ik kan nix meer, ik zie mijn muis niet, ik kan Caps Lock en Num Lock niet aan of uit zetten, hij blijft gewoon op een zwart scherm hangen.
Als noodoplossing, heb ik in beide gevallen (na Windows Update en 2 dage later na Nvida website download) dit maar gedaan:
Ik heb dan maar mijn pc uitgetrokken, en dan opgestart in "Veilige Modus" (F8 duwe voor windows start), dan met Windows Systeemherstel in veilige modus een herstelpunt van de dag ervoor gekoze en dan ging de pc weer als voorheen, werkte hij helemaal normaal.
Maar nu ben ik dus nog niks verder.
Op mijn HP laptop werkt Windows Update en Nvidia online download perfect.
Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt bij voorbaat.
Ps: Ik heb een Windows Vista Home Basic 32 bits Service Pack 2 en momenteel Nvidia driver versie 178.24
Ik zit al een tijdje met een probleem.

Ik heb een NVIDIA GeForce 9800 GTX+ of te wel een MSI N9800 GTX PLUS.
Ik heb deze dingen geprobeerd:
1. Met Windows Update een nieuwe grafische driver proberen binnen te halen.
2. De nieuwste driver gedownload op www.nvidia.com.
Beide lijden tot hetzelfde probleem:
De installatie verloopt vlot, de nvidia installatie wizard/Windows Update zegt dat de drivers succesvol geïnstalleerd zijn, tot ik mijn computer opnieuw opzet.
Bij het opnieuw opstarten van mijn pc na de installatie krijg ik eerst het scherm van mijn bios, dan het bekende Windows laadbalkje, en normaal krijg je dan in het midden van het scherm zo een windows vlagje en kort daarna moet je je wachtwoord ingeven, maar dit kwam niet.
Dus als het Windows starten balkje klaar is, loopt de pc vast.
Ik kan nix meer, ik zie mijn muis niet, ik kan Caps Lock en Num Lock niet aan of uit zetten, hij blijft gewoon op een zwart scherm hangen.
Als noodoplossing, heb ik in beide gevallen (na Windows Update en 2 dage later na Nvida website download) dit maar gedaan:
Ik heb dan maar mijn pc uitgetrokken, en dan opgestart in "Veilige Modus" (F8 duwe voor windows start), dan met Windows Systeemherstel in veilige modus een herstelpunt van de dag ervoor gekoze en dan ging de pc weer als voorheen, werkte hij helemaal normaal.
Maar nu ben ik dus nog niks verder.

Op mijn HP laptop werkt Windows Update en Nvidia online download perfect.
Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt bij voorbaat.

Ps: Ik heb een Windows Vista Home Basic 32 bits Service Pack 2 en momenteel Nvidia driver versie 178.24