Kan offce 2007 professional niet verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Hallo ik had een vraagje.Ik heb laatst een evaluatie versie van office 2007 professional gedownload van internet.Ik vond er niks aan want m,n pc werd er alleen slomer van dus wou ik hem verwijder via software in het confrigratiescherm.Maar dan krijg ik een fout melding;Deze productinstalatie is beschadigd,voer setup opnieuw uit vanaf,cd,dvd of de oorspronkelijke installatielocatie.
Wie kan mij a.u.b helpen?graag zo spoedig mogelijk antwoord.Alvast bedankt!Groetjes.:thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi Toufik,

Download de MS Installer Cleanup Utility vanaf deze pagina:
http://support.microsoft.com/kb/290301

Noot: Doe dit wel (althans in Vista) als Administrator!

Daarna vind je het programma via Start > Alle Programma's > Windows Install Clean Up
Klik daarop en een venster verschijnt. Klik op Office 2007 en daarna op 'Remove'

Laat even weten hoe het gaat! Succes!

Beste Eelco bedankt voor je reactie maar uiteindelijk was het niet nodig ik heb namelijk systeemherstel en zo alles weg gehaald maar wel bedankt dat je hebt gerageerd Groetjes

Laatst bewerkt:
Office genuine alarm blijft bestaan

Hallo forum,
Ik had een proefversie van office 2007. Nadat die verlopen was kreeg ik een "not genuine " alarm. Nu heb ik een officiele versie maar het alarm blijft me hinderen. Moet steeds weggeklikt worden. Ik heb reeds de validatie gerund en die is geslaagd maar het alarm blijft. Kan dit verholpen worden zonder een nieuwe installatie te moeten doen?:confused:

Hallo forum,
Ik had een proefversie van office 2007. Nadat die verlopen was kreeg ik een "not genuine " alarm. Nu heb ik een officiele versie maar het alarm blijft me hinderen. Moet steeds weggeklikt worden. Ik heb reeds de validatie gerund en die is geslaagd maar het alarm blijft. Kan dit verholpen worden zonder een nieuwe installatie te moeten doen?:confused:

Je kunt beter gewoon je "eigen" vraag stellen op het forum dan het hier bij mijn vraag te proppen.

Ik heb er niks tegen hoor , maar de kans is klein dat er iemand reageert op een vraag van een paar jaar geleden.

Verkeerde plaats

Sorry,
Ik ben nieuw op deze site en vind nog niet te best mijn weg.
Tot ziens:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan