Lynetteschreuder
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 okt 2013
Ik heb office 365 voor onderwijs gekocht. nu ik deze wil installeren krijg is steeds de melding: "Er is een probleem met het installeren van uw Office- programma's. werkt u internet verbinding? hebt u voldoende ruimte op uw primaire harde schijf? probeer de installatie nogmaals uit te voeren nadat u het bovenstaande hebt gecontroleerd." ik heb nog ruim 700 GB ruimte op mijn c schijf. er wordt verder geen schijf weergeven bij deze computer. ook heb ik al geprobeerd om office te downloaden met een LAN kabel. dit werkte ook niet.
ik heb ook geprobeerd om het compatibiliteitsprobleem op te lossen. ik kreeg toen de volgende melding:
"uw office-product kan helaas niet worden geinstalleerd omdat u geen modern windows besturingst systeem hebt. u hebt microsoft windows 7 (of nieuwer) nodig op dit product te installeren." nu heb ik windows 8.
heeft iemand een idee wat ik kan doen om Office te installeren?
ik heb ook geprobeerd om het compatibiliteitsprobleem op te lossen. ik kreeg toen de volgende melding:
"uw office-product kan helaas niet worden geinstalleerd omdat u geen modern windows besturingst systeem hebt. u hebt microsoft windows 7 (of nieuwer) nodig op dit product te installeren." nu heb ik windows 8.
heeft iemand een idee wat ik kan doen om Office te installeren?