Kan Office Outlook 2003 eenmaal afgesloten niet meer terug heropstarten!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

demro

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2004
Beste Forummers:

Ik heb een probleem met mijn Office Outlook 2003.
Als ik mijn PC opstart kan ik deze openen maar niet altijd soms start deze op in een veiligheid modus.
Als deze dan opgestart is, heb ik in beide gevallen geen probleem maar als ik deze niet meer nodig heb voor een bepaalde tijd en deze afsluit is alles in orde dus ook afsluiten zoals het moet.
Wil ik deze dan terug openen zonder dat ik de PC heb afgesloten dan lukt dit maar niet :o :mad: ik moet dan eerst de PC afsluiten en heropstarten dan pas kan ik terug in mij Outlook!?:shocked: :o
Wat/waar is of lig mijn probleem?
Kan er mij aub iemand helpen?

Mvg. Demro ;)

Beste vrienden forumleden
ik moet zeggen (hout vast nemen :o) dat het terug werkt ik weet niet of ik het probleem volledig opgelost heb maar hij werkt terug zonder haperen, en dat is het voornaamst denk ik :)
Wat ik gedaan heb is gewoon een tip ( de gemakkelijkste :o ) gevolgd, en dit was Outlook afsluiten, dan taakbeheer openen via “CTRL & ALT & DEL” daar in processen zoeken naar Outlook.exe en dit heb ik dan ook terug gevonden deze aangeklikt en dan proces sluiten en tot nu toe heb ik geen probleem meer gekregen met mijn Outlook :thumb: Naar het schijnt zou deze nog ergens verborgen draaien, hoe of waarom moet je mij niet vragen, dat weet ik niet
Ik laat dit hier ook weten zodat als er nog zijn zoals ik dat deze misschien het zelfde kunnen proberen als ik wie weet werkt het ook zoa goed als bij mij en is het probleem in een wip opgelost :thumb: :D
Groeten Demro :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan