Wim Kuiper
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 sep 2007
Hallo,
Ik kan Office Outlook niet openen, dan krijg ik het volgende in mijn scherm te staan:
Kan Microsoft Office Outlook niet starten.
Kan het outlook-venster niet openen.
Kan de set mappen niet openen.
Er zijn fouten opgetreden in het bestand.
D:\Documenten en Settings\ Wim Kuiper\Lokaal\Settings\Applicatie Data\Microsoft\
Outlook\Outlook.pst.
Sluit Outlook en alle toepassingen af die gebruikmaken van e-mail en gebruik het hulpprogramma voor het Postvak in (Scanpst.exe) om fouten in het bestand vast te stellen en te repareren.
Meer informatie over het hulpprogramma voor Postpak IN vindt u in de Help.
OK
Via een programma in het pakket kreeg ik de foutmelding:
Vastgelopen toepassing: speedoptimizer.exe, versie 8.0.3300.1, vastgelopen module: speedoptimizer.exe, versie 8.0.3300.1, vastgelopen op 0x0006e883
Kan iemand mij hier mee helpen, juist nu heb ik het hartstikke druk met mail verkeer en zit met de handen in het hoofd!
Ik kan Office Outlook niet openen, dan krijg ik het volgende in mijn scherm te staan:
Kan Microsoft Office Outlook niet starten.
Kan het outlook-venster niet openen.
Kan de set mappen niet openen.
Er zijn fouten opgetreden in het bestand.
D:\Documenten en Settings\ Wim Kuiper\Lokaal\Settings\Applicatie Data\Microsoft\
Outlook\Outlook.pst.
Sluit Outlook en alle toepassingen af die gebruikmaken van e-mail en gebruik het hulpprogramma voor het Postvak in (Scanpst.exe) om fouten in het bestand vast te stellen en te repareren.
Meer informatie over het hulpprogramma voor Postpak IN vindt u in de Help.
OK
Via een programma in het pakket kreeg ik de foutmelding:
Vastgelopen toepassing: speedoptimizer.exe, versie 8.0.3300.1, vastgelopen module: speedoptimizer.exe, versie 8.0.3300.1, vastgelopen op 0x0006e883
Kan iemand mij hier mee helpen, juist nu heb ik het hartstikke druk met mail verkeer en zit met de handen in het hoofd!