kan op 1 site niet komen met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

lruzius

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Ik hoop dat ik hier de vraag goed neer zet.
Ik had een laptop met windows xp en kon gewoon op de site extreme-machines komen.
Nu een laptop erbij met vista en kan op alle sites komen die er maar bestaan behalve op extreme-machines.
Hoe zou ik dit op kunnen lossen?

Welke browser had je vroeger en nu??

Volgens mij is de fout eerder daar te zoeken

ja, inderdaad

waarschijnlijk gebruik je nu IE7, probeer het dan eens met firefox of andersom (afgezien van wat je huidige browser is...

als het met een andere browser wel lukt moet je waarschijnlijk die ene gewoon eens gaan resetten ofzo

Ik heb nu Launch Internet Explorer Browser.
Volgens mij in de andere laptop internet explorer browser.
Waar kan het dan aan liggen als het de browser kan zijn?

Oke dan zal ik dat vanavond doen, kan ik firefox gewoon naast internet explorer erop downloaden, dat geeft geen problemen.
En dan moet ik met firefox kijken of ik de pagina kan openen?

Dank je ik heb firefox gedownload en ik kan nu eindelijk op de site komen super:thumb:
Kan iemand mij nog uitleggen waarom met internet explorer ik er niet op kom en met firefox wel?

wel, graag gedaan ;)

Maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar als je nu eens alle cookies en geschiedenis schoonmaakt van internet exploren en in de instellingen alles terug naar standaard zou zetten zou het misschien terug kunnen werken.

Ikzelf vind firefox nu veel handiger en sneller werken maar om toch nog maar een poging te doen om je IE te repareren zou het misschien ook kunnen helpen door gewoon eens het programma ccleaner te draaien

Dat kan ik nog even proberen inderdaad.
De laptop is vrij nieuw en de instellingen heb ik niet gewijzigd en er staan veel opties bij, hoe weet ik wat dan standaard is?
De cookies en geschiedenis kan ik wel doen.
Dat programma cleaner zal ik er ook op los laten.

ik heb even gezocht voor die instellingen in IE7

als je in IE bezig bent (recht staat extra's)
-internetopties
-tabblad geavanceerd
-opnieuw instellen

normaal zou het achter al de rest dat je hebt uitgevoerd nu wel moeten werken :thumb:

Ik heb de cookies en geschiedenis verwijderd en IEP opnieuw ingesteld en ben wel wachtwoorden kwijt zie ik en hoop dat dat de enige wijziging is want ik kan er nu wel op komen.
Super bedankt voor het meedenken en advies:)

wachtwoorden zijn snel terug in te stellen he ;)

maar goed dat het nu dan werkt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan