kan opeens niet meer scrollen???

• Onderwerp starter Onderwerp starter anjef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

anjef

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
N een kleine aanpassing aan mijn website ( slechts wat tekst toevoegen ) kan ik opeens als ik hem bekijk niet meer naar beneden srollen. de pagina is langer dan je in een opzicht kan zien en voorheen kon je gewoon naar beneden scrollen. op de subpagina's kan het nog wel maar niet meer op de mainpagina. in de normal versie kan het nog wel en in de html versie ook maar niet meer in de previeuw en ook niet meer online.
waar kan dit inzitten?
ben radeloos.
www.anjef.nl
kijk en zie

Lijkt mij te liggen in je Style gedeelte: Je hebt daar o.a. staan:
body
{
overflow:hidden !important;
}

Kijk even hier om de volgende omschrijving hierover te zien:

You can assign four values to overflow and they should give the following results:

1. visible. the content flows out of the box.
2. hidden. the overflowing content is completely hidden, not accessible to the user.
3. auto. show scrollbars where necessary (horizontal or vertical or both).
4. scroll. always show horizontal and vertical scrollbars, regardless of whether they're necessary. This value is never used; you generally want auto.

Dat lijkt me dus de verklaring waarom je nu geen scrollbar meer ziet.

Zet het dus ipv. op hidden op auto (of evt. scroll als je altijd scrollbars wilt laten zien, onafhankelijk van welke resolutie de lezer van de website gebruikt).

We horen wel of dat inderdaad de oplossing was.

Tijs.

@dnties
Helemaal top.
werkt weer super.
maar hoe kan die instelling nou in 1 x veranderd zijn?
nogmaals bedankt ik kan weer rustig gaan slapen
jeffrey

[...]maar hoe kan die instelling nou in 1 x veranderd zijn?[...]
Dat is op dit forum echt niet na te gaan: We zijn afhankelijk van de informatie die we van je krijgen.

Fijn dat het weer werkt zoals gewenst.

Graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag" (rechts onderaan deze webpagina).

Tijs.

Laatst bewerkt:
scrollen niet langer mogelijk.

Ik gebruik Frontpage 2003.
Heb een pagina in mijn site aangepast.
Kan in Frontpage 2003 op eigen PC wel scrollen, maar als de vernieuwde pagine overgebracht is met FTP, kan ik niet scrollen.
Zoals in vorige vragen / antwoorden gemeld, heb ik (binnen de software) gezocht naar hidden - auto - overflow en scrollen in het Style en Body gedeelte.
Kan echter geen van deze worden vinden in mijn aanmaak pagina.,dus ook niet aanpassen.
Als ik de site op het web bezoek en via Bron de codes bekijk, zie ik wel het volgende.

<style>
#catfish7ffee90e{PADDING: 0px;MARGIN: 0px 0px -90px;WIDTH: 100%;HEIGHT: 90px;BOTTOM: 0px;POSITION: fixed;}
</style>
<!--[if IE]>
<style>
#catfish7ffee90e{ Z-INDEX: 1000; OVERFLOW: hidden; POSITION: absolute;}
HTML,BODY {OVERFLOW: hidden;WIDTH: auto;HEIGHT: 100%;}
DIV#zip7ffee90e{PADDING: 0px;MARGIN: 0px;OVERFLOW: auto;WIDTH: 100%;HEIGHT: 100%;POSITION: relative;}
</style>
<![endif]-->
<div id="topad7ffee90e"></div>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 3.2//EN">
<html>

Maar hier kan ik niets aanpassen
http://members.lycos.nl/HPeters/Maymi.htm
Hoop dat iemend mij kan helpen.
Groeten Henk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug