kan optical mouse niet aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

panic7

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2003
ik heb een sweex 4d, ps2, 5 button, optical wireless mouse gekocht. ik en 3 vrienden hebben getracht deze aante sluiten, maar het lukt gewoon niet? ik weet niet al te veel van dit soort dingen, dus ik zit echt met de handen in het haar....wie kan helpen?
groeten,
patrick

Hoebedoel je 'lukt niet'? Dat zegt niet veel over het probleem. Wat heb je precies allemaal gedaan en wat gebeurt er wel en niet?

het lijkt wel of windows de muis helemaal niet vind...als ik de muis aansluit, en de set up doe met de bijgeleverde diskette, wordt inderdaad alles geinstalleerd, ik krijg een icoontje rechtsonderin, en bij 'programma's' staat hij ook vermeld, alleen de muis doet niets.... hij is opgeladen, aangesloten, etc. ik heb het geprobeerd met de wizzard, maar die geeft aan dat hij de benodigde software voor de hardware niet kan vinden, ook niet als ik handmatig op de bijgeleverde diskette zoek... ik heb de probleemoplosser geprobeerd, ook niets, ik heb windows nog maar eens geupdate, ook dat was het niet. volgend de verpakking moet ie 't toch echt doen op xp, al vind ik persoonlijk deze muis niet terug in de hardware list van windows....(kan ook aan mij liggen, misschien kijk ik niet goed...) kortom, ik kom er niet uit...ik geef toe, ik ben absoluut geen wizkid, maar normaalgesproken lukt me dit soort dingen toch wel. ook vrienden die wat meer wten als ik op dit gebied komen er niet uit. oja, ook de muis is al geruid in de winkel, omdat ik dacht dat dat het misschien was, maar nee....

Heb je hem ps2 of usb aangesloten ?
Is er eentje met zo'n laderbakje ?

ik heb hem ps2 aangesloten, en ja, het is er een met zo'n laderbakje....

Ik heb dit probleem met dezelfde muis gehad.
Je moet hem usb aansluiten, dan zou ie het moeten doen.

vreselijk domme vraag waarschijnlijk, maar hoe sluit ik hem usb aan? en op de verpakking staat ps2 connection, dan zou dat toch moeten werken?

Bij mij werkte ie niet op ps2.
Dus op je usb-poort van je computer aansluiten.
Bij mij zat er zo'n groene connector op, die eraf halen.
Of effe bij de winkel vragen waar je hem kocht.

misschien een domme opmerking maar heb je wel de knopjes ingedrukt onder op je muis en die op je lader??

ja, ik heb ze gezien, maar het is me compleet onduidelijk wanneer ze 'aan' of 'uit' zijn....kan je dat ergens aan zien?

je kunt niet zien of ze aan of uit zijn.
als je alles hebt aan gesloten en de software geinstalleerd moet je de comp opnieuw opstarten.
daarna op het knopje drukken van de lader en zo snel mogelijk daarna op het knopje van de muis dan moet hij het doen

dankjewel jan! dat met de knopjes werkte, en hij doet het nu! wel vreemd dat dat nergens vermeld stond, ook niet op de website....maar goed, het werkt en ik ben blij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan