het lijkt wel of windows de muis helemaal niet vind...als ik de muis aansluit, en de set up doe met de bijgeleverde diskette, wordt inderdaad alles geinstalleerd, ik krijg een icoontje rechtsonderin, en bij 'programma's' staat hij ook vermeld, alleen de muis doet niets.... hij is opgeladen, aangesloten, etc. ik heb het geprobeerd met de wizzard, maar die geeft aan dat hij de benodigde software voor de hardware niet kan vinden, ook niet als ik handmatig op de bijgeleverde diskette zoek... ik heb de probleemoplosser geprobeerd, ook niets, ik heb windows nog maar eens geupdate, ook dat was het niet. volgend de verpakking moet ie 't toch echt doen op xp, al vind ik persoonlijk deze muis niet terug in de hardware list van windows....(kan ook aan mij liggen, misschien kijk ik niet goed...) kortom, ik kom er niet uit...ik geef toe, ik ben absoluut geen wizkid, maar normaalgesproken lukt me dit soort dingen toch wel. ook vrienden die wat meer wten als ik op dit gebied komen er niet uit. oja, ook de muis is al geruid in de winkel, omdat ik dacht dat dat het misschien was, maar nee....