kan oude spel map niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc-leek

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2005
dag beste mensen,mijn vraag gaat deze keer over dat ik bep mappen van fifa 2005 niet verwijderen kan.normaal gesproken uninstall ik via software verwijderen maar aangezien ik windows er pas opnieuw op gezet heb stond ie daar niet bij,dus ik dacht hup gewoon naar prullen bak maar dat accepteerd windows niet althans niet alle mappen verwijderd hij op deze manier,wat is oplossing of is hier misschien eoa programmatje voor?HELP en alvast bedankt

Misschien lukt het als u opstart in veilige modus?

Geplaatst door pc-leek
dag beste mensen,mijn vraag gaat deze keer over dat ik bep mappen van fifa 2005 niet verwijderen kan.normaal gesproken uninstall ik via software verwijderen maar aangezien ik windows er pas opnieuw op gezet heb stond ie daar niet bij,dus ik dacht hup gewoon naar prullen bak maar dat accepteerd windows niet althans niet alle mappen verwijderd hij op deze manier,wat is oplossing of is hier misschien eoa programmatje voor?HELP en alvast bedankt

Ik snap iets niet. Heb je een volledig nieuwe win installatie geddan of gewoon terug overgezet.

Bij een nieuwe install is toch alles verdwenen. Geef een eens meer uitleg wat je juist gedaan hebt.

jah veilige modus kan het eens proberen,en ik heb 3 partities dus t spel fifa stond er nog op heb alleen win er opnieuw opgezet volledig ja.maar probleem was fo is dat ik t spel ff ook opnieuw wil installeren maar krijg t spel niet dr af altans een aantal mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan