Kan Outlook 2000 niet meer starten/openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

iefed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Ik krijg sinds gisteravond de volgende melding als ik Outlook wil opstarten:

In Microsoft Office is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Ik kan het programma gewoonweg niet meer openen.
Ik kan blijkbaar wel mail verzenden via de contactlink van deze site. En ook als ik mail krijg, komt er een envelopje onderin de taakbalk.
(de pop-instellingen zijn volgens mij wel gewoon goed)

WIE KAN MIJ HELPEN!!!! alvast bedankt!!

Ohja, ik werk met Windows XP

Laatst bewerkt:
Stop de Office cd in de pc en start de setup. Je kunt dan kiezen voor een aantal opties en 1 daarvan is dat hij Office gaat controleren of fouten/ontbrekende bestanden en zal deze herstellen.

Ik meen dat deze opties ook in Office 2000 al zit.

Heb blijkbaar alleen maar een recovery-CD en geen officiele Office-CD:confused:!
Blijkbaar is deze niet meegekomen toen mijn man van werkgever veranderde en zijn lap-top over heeft genomen. Moet ik nu een nieuw Office pakket aanschaffen? En blijven mijn bestanden dan wel bewaard?

Zonder Office cd wordt het inderdaad lastig om office te herstellen.

Je kunt mogelijk bij familie of vrienden even navraag doen of ze een office 2000 cd hebben die je even mag lenen. Je hebt tenslotte een licentie ervoor dus mag je dat gewoon doen.

De recovery-cd is om je hele pc weer te herstellen en dat is een mogelijkheid maar dan ben je inderdaad alle bestanden kwijt. Je moet dan zorgen voor een backup van alles wat je wilt bewaren.

Je kunt ook nog testen wat er gebeurt als je de reovery cd in de pc stopt terwijl Windows actief is. Mogelijk krijg dan nog een mogelijkheid om alleen de applicaties te herstellen.

Maar ik zou zeker eerst een backup maken van alles wat je wilt bewaren voor het geval er iets niet goed gaat.

Als je besluit om een nieuwe office te kopen en te installeren dan blijven normaal gesproken je bestanden gewoon staan. Maar ik ga er altijd vanuit dat het altijd mis kan gaan en zo te horen zijn je bestanden belangrijk voor je en is het dus zaak om altijd een goede backup te maken.

Er kan ook iets anders gebeuren met de pc (virus/spyware/harddisk probleem) waardoor je alsnog data kwijt kunt raken.)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan