Kan outlook niet meer openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kay berendsen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Na dat ik een foutmelding heb gekregen over bechadigde .pst bestanden heb ik deze gerepareerd met searchpst.exe. Bestand wordt keurig gerepareerd echter blijft outlook met de foutmelding komen. Wat gaat er verkeerd?

Ik vind het geen probleem dat deze map verloren gaat, zolang outlook het maar doet.

Wie o wie kan mij helpen.

Alvast bedankt

heb ik ook al geprobeerd, zelfs alle bestanden verwijderd, outlook blijft met de melding komen

Hoi,

Zorgen dat Outlook is afgesloten.
Het pst-bestand verwijderen of een andere naam geven.
Outlook starten, waarbij je de melding krijgt dat het pst-bestand niet gevonden kan worden (nogal wiedus ... :D)
Je hebt kans dat outlook dan weer afsluit, maar .... als je opnieuw opstart heb je een 'maagdelijke' outlook.

Als dit niet werkt en je krijgt nog de foutmelding, ligt het niet aan je - oorspronkelijke - pst-bestand. Of er zijn meerdere pst-bestanden en je bent tot nu toe bezig geweest met één die op dit moment niet door Outlook wordt gebruikt.

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat je het met searchpst.exe gedaan hebt en niet met scanpst.exe?

Ik heb het met scanpst.exe gedaan.
Ik heb alle .pst gescant, alles wordt keurig hersteld.
Heb outlook zelfs opnieuw geinstalleerd, alles zonder resultaat.

Ook als ik de map outlook verwijder blijft outlook met de melding komen.

Hoi,

Mogelijk zijn er meer pst-bestanden .... (wellicht meer gebruikers op die computer die ook Outlook gebruiken ...)

Gebruik de zoekfunctie van Windows en stel het geheel in zoals in bijlage (dus ook zoeken in verborgen mappen en bestanden, want de map(pen) waarin het pst-bestand staat is meestal verborgen).
Hernoem of verwijder (mits dat geen 'kwaad' kan) nu de pst-bestanden die worden gevonden.
Wanneer er sprake is van meerdere gebruikers die ook outlook gebruiken, wees dan voorzichtig met verwijderen of hernoemen, want een andere gebruiker kan dan zijn/haar outlookgegevens kwijt zijn.

Hoi,

Heb nu alle .pst bestanden verwijderd, outlook komt nu telkens met de vraag dat dit bestand niet gevonden kan worden.....

Opnieuw opstarten zonder resultaat helaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan