Kan Outlook niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plattel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
L.S.

Op mijn nieuwe pc had ik aanvankelijk een beta versie van office 2007 geinstalleerd. Deze had ik weer verwijderd omdat ik terug wilde naar office xp... Nu wil het dat outlook niet wil opstarten na installatie. Bij het openen krijg ik de volgende foutmelding:

'Kan Microsoft Outlook niet starten. Kan het item niet openen. Probeer het opnieuw.'

Nu volgt de enige optie OK. Waarna ik de volgende vraag krijg:

'Wilt u in plaats hiervan de standaardmap van het bestandssysteem openen'

Met de opties: Ja / Nee

Bij Nee sluit outlook af, bij Ja krijg ik een runtime error, waarna ook afgesloten wordt.

Ik kan Outlook dus helemaal niet opstarten...Heeft dit te maken met de eerdere installatie van office 2007? Weet iemand wat ik eraan kan doen?

Alvast bedankt!

als je dit programma wilt installeren moet je tijdens de setup wel even het vinkje weghalen bij
install yahoo toolbar, anders installert hij.... afijn je raadt het al.
tenzij je die toolbar wilt natuurlijk.

als je dit programma wilt installeren moet je tijdens de setup wel even het vinkje weghalen bij
install yahoo toolbar, anders installert hij.... afijn je raadt het al.
tenzij je die toolbar wilt natuurlijk.

Bedankt voor de tip, maar dat had ik idd al geprobeerd zonder succes...opnieuw installeren heeft ook geen zin, het lijkt erop dat het aan wat systeembestanden ligt die misschien tijdens de installatie van office 2007 veranderd zijn...

ja, soms zie je het meest voor de hand liggende over het hoofd, het gebeurt mij regelmatig...
graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan