kan outlook recht in de taakbalk meelopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
heb altijd incredimail gebruikt om te mailen, daar kon ik het icoon rechts in de taakbalk mee laten lopen..en vervolgens gaf ie ook aan of je nieuwe mail had.

Nu is me vraag kan ik met office outlook dit ook?

Groetjes

Laatst bewerkt:
Da's een standaard instelling van Outlook (rechts op de taakbalk van Windows het envelopje bij nieuwe mail)

hallo,

ja dat had ik zelf wel al ondervonden, alleen mijn vraag is: kan ik ook een mailmelding ontvangen rechtsonderin de taakbalk, zonder dat het programma links onderin open staat? incredimail had nl, automatische mailmelding, zonder dat het progje openstond.
gr. patrick

Zonder een geopend Outlook een melding van nieuwe mail ontvangen? Nee, dat zal niet gaan werken.Aan de andere kant, wie / wat boeit het dat Outlook open staat? Ik heb 'm zelfs in het automatische startmenu staan, zodat Outlook automatisch met Windows opstart, evenals IE. Gemak dient de mens.

Welke versie van Outlook heb je? Met 2007 weet ik, dat je deze alleen in de systray kan laten weergeven. Met 2003 kan het voor zover ik weet niet.

Met rechts op Outlook in je taakbalk klikken. Uit mijn hoofd de 1 na onderste optie aanvinken. Ik zit nu op mijn werk, dus heb nu Outlook 2003. Thuis gebruik ik Outlook 2007.

Klopt helemaal, deze optie heet om precies te zijn:

Verbergen indien geminimaliseerd.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan