Kan Pc niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerofall

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
Berichten
1
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn destkop. Ik heb een Dell Inspiron 530 met Windows Vista Home Premium erop. Vanaf ongeveer een week geleden had ik een probleem. Ik speelde een spelletje en opeens werd het beeld groen en het liep vast. Na een tijdje ging hij gewoon weer verder. Heb hier niks mee gedaan. Een paar dagen later kreeg ik een ander probleem. Mijn computer begon vast te lopen. Het beeld bevroor ineens en het werd paarsachtig. Ik kon geen enkele actie meer uitvoeren. Muis liep vast, ctrl+alt+del werkte niet, kortom: volledig vastgelopen. Heb de pc uitgezet met knop en opnieuw opgestart. Het probleem bleef zich voordoen. Ik heb toen opstartherstel gebruikt om te herstellen naar een eerder punt. Het ging even goed, maar toen kreeg ik weer hetzelfde probleem. Heb een beetje geprutst maar geen cruciale acties ondernomen. Uiteindelijk heb ik vandaag besloten hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Met succes gelukt gaf hij aan. Nou kan ik mijn pc echter niet meer opstarten. Als ik normaal start gaat hij gewoon weer opnieuw opstarten zonder meldingen. Dan geeft hij opstartherstel starten of normaal starten. Als ik normaal kies blijft het zich herhalen. Als ik opstartherstel kies kan hij het niet oplossen en als ik opnieuw probeer fabrieksinstellingen te herstellen lukt dit, maar heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Als ik het cd'tje van besturingssysteem erin gooi, pakt hij hem niet en ik kan dus niks doen. Kan mijn computer niet opstarten. Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb gemaakt,

groet,


Alex:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan