kan pc op tv niet aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
hai ik heb een pc en wil films afspelen zodat ik op tv kan bekijken.Paar maanden geleden deed hij het nog maar nadat ik me pc opnieuw had geinstalleerd en nu de nieuwste versie driver heb doet hij ineens niet meer.Als het goed is heb ik alles goed ingesteld via instelling >geavanceerd dan gforce fx5600 en bij nview mode op clone en dan tv op primaire gezet en pc als secondary device.Had me computer opnieuw gestart en tv aan en uit en nog steeds geen beeld:S.
Zoals ik zei paar maanden geleden deed hij het nog.., ik heb gewoon een scart connector achter me tv aangesloten met een s video en audio kabels en dan naar de pc.Tja anders zal het wel aan die s video kabel liggen??:shocked: weet iemand misschien wat ik fout heb gedaan? thnx:thumb:

Ik heb mijn beamer als tweede beeldscherm staan en de monitor als hoofdscherm en dat werkt wel. Wat zie je trouwens op je tv, helemaal geen beeld of is het alleen zwart?

Je kunt proberen (di heeft bij mij gewerkt) om naar apparaad beheer te gaan dan beeldscherm adapters, de kaart die erin zit eigenschappe van weergeven en tabblad stuurprogramma's klikken op vorig stuurprogramma.

bedankt voor jullie reacties.
Ik heb inmiddels me pc als primaire scherm gezet en dan me tv als secundair maar nog steeds heb ik het zelfde probleem.Geen beeld dus hij herkent die tv niet zeg maar:confused:
hier heb ik screenshot gemaakt misschien dat er iets niet klopt me 2e scherm is hier niet actief en ook het windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor niet ingeschakeld heeft dat misschien wat mee te maken?
http://images.hack.free.fr/images/qhd8h514.jpg

Laatst bewerkt:
Zo te zien staat je tv nog als eerste scherm, maar wordt deze aangegeven als Beeldscherm 2 in het balkje. Kun je in het grijze vlak scherm 2 vastklikken en verslepen naar een positie links van scherm 1? Als het allemaal niet lukt lijkt het me verstandig om de videokaart even helemaal opnieuw te installeren zodat de huidige instellingen niet meer gelden.

ik heb gisteren al paar keer uninstlled me driver maar is nog steeds hetzelfde.
Maar wat ik wel ff raar vind als ik me secundaire scherm aan vink met uitbreiden bureablad dan zie ik bij me nview mode dat het niet op kloon staat maar ineens in dualview :shocked:.

heb inmiddels me s video weer aan de praat gekregen en tv heeft weer beeld weet niet hoe maarre, me enige probleem is nu wel dan dat ik zwart wit beeld heb .Weet iemand misschien hoe ik weer kleur kan krijgen?:)

ALLES werk nu perfect haha.Heb gewoon me driver uninstalled en weer nieuwe gedownload en nu geef hij wel kleur :cool:

He! Toppie! Zet je je vraag dan even op Opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan