hai ik heb een pc en wil films afspelen zodat ik op tv kan bekijken.Paar maanden geleden deed hij het nog maar nadat ik me pc opnieuw had geinstalleerd en nu de nieuwste versie driver heb doet hij ineens niet meer.Als het goed is heb ik alles goed ingesteld via instelling >geavanceerd dan gforce fx5600 en bij nview mode op clone en dan tv op primaire gezet en pc als secondary device.Had me computer opnieuw gestart en tv aan en uit en nog steeds geen beeld:S.
Zoals ik zei paar maanden geleden deed hij het nog.., ik heb gewoon een scart connector achter me tv aangesloten met een s video en audio kabels en dan naar de pc.Tja anders zal het wel aan die s video kabel liggen??:shocked: weet iemand misschien wat ik fout heb gedaan? thnx:thumb:
Zoals ik zei paar maanden geleden deed hij het nog.., ik heb gewoon een scart connector achter me tv aangesloten met een s video en audio kabels en dan naar de pc.Tja anders zal het wel aan die s video kabel liggen??:shocked: weet iemand misschien wat ik fout heb gedaan? thnx:thumb: