Kan PDF bestanden niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogje

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2009
Wie kan mij helpen?
Ik heb een nieuwe computer gekocht met windows 7.
Mijn XP bestanden heb ik overgezet van mijn oude pc. Het Acrobat symbool is automatisch gewijzigd naar een Windows symbool.
Nu kan ik geen PDF meer openen, ook geen PDF bijlagen bij nieuwe e-mails
De PC gaat dan automatisch naar Windows Media Center.
Ik heb Adobe Reader 9 op mijn pc staan.
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!!

Selecteer het bestand, hou de shift toets ingedrukt en klik de rechtermuisknop. Kies voor openen met. blader naar c:\programfiles\adobe\reader 9.0\reader en selecteer AcroRD32.exe.
vergeet niet het vinkje aan te zetten en klik op ok. Je kunt ook eerst adobe reader openen en dan naar het bestand toe navigeren. Voor je mail attachement geld dan wel dat je ze eerst naar de harde schijf moet kopieren.

Laatst bewerkt:
Je kunt ook Start >> Standaardprogramma's >> Bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen. Kijk welk standaardprogramma er vermeld wordt achter .pdf. Dit zonodig veranderen met rechtsboven knop 'Ander programma'.

Dank je Krokil. Dat is gelukt. Ik kan nu alle opgeslagen PDF bestanden openen. Echter als deze bij een emailbericht in de bijlage zit, krijg ik nu een melding dat onbekend is welk programma nodig is. Voor alle duidelijkheid: ik heb het bestand niet opgeslagen, maar dat hoeft tochook niet. Alvast weer bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan