Opgelost Kan Plugin niet deactiveren in Wordpress

• Onderwerp starter Onderwerp starter hki
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Ten eerste, heb je een backup van bestanden en database?

In #7 zie ik dat je kan inloggen in het WP dashboard. In de meldingen zie je dat er 3 smtp mailers zijn geactiveerd die elkaar in de weg zitten. Easy WP SMTP, Post SMTP, en WP Mail SMTP.

Maak een keuze welke SMTP mailer je wilt gebruiken en deactiveer de andere 2.
@femke98 en @Aar Weten jullie of de config van deze plugin dan wordt verwijderd?
Want dat zou vervelend zijn als de smtp gegevens niet bekend zijn.

Je kunt dus wel bij de bestanden. Dan kun je dus de tip van @femke98 toepassen.

@bron . Goede vraag. Als ik moet gokken zal dat afhangen van degene die de plugin heeft gemaakt. Kan dus iedere keer anders zijn. Aan de andere kant. Er zijn daar meer problemen, want het is heel belangrijk en niemand heeft een idee hoe het werkt. Dan zijn SMTP gegevens nog je minste zorg. Die kun je altijd weer herstellen.

Goedemorgen, iedereen is al druk bezig zie ik. Bedankt
Maar ik kan echt helemaal nergens bij

Kan je anders je url hier plaatsen of via privé sturen, als er toch haast bij zit.

ik had mooie screenshot gegeven, en ik zie alleen maar andere dingen en ik zie ook niet of je dit gedaan hebt ja of nee.
Maar als je moet wachten tot volgende week.......zoals Aar zegt, geef anders een pm aan mij of Aar. Wij kunnen je helpen, hoef je niet te wachten tot volgende week.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Maak een keuze welke SMTP mailer je wilt gebruiken en deactiveer de andere 2.
@femke98 en @Aar Weten jullie of de config van deze plugin dan wordt verwijderd?
Want dat zou vervelend zijn als de smtp gegevens niet bekend zijn.
Als u de WP Mail SMTP-plugin wilt verwijderen, samen met al uw instellingen, e-maillogs en opgeslagen sleutels, moet u eerst de optie WP Mail SMTP verwijderen, inschakelen. Deactiveer en verwijder vervolgens WP Mail SMTP van de Plugins-pagina van uw site om de plugin volledig te verwijderen .

Hallo iedereen die heeft gereageerd,
Ik heb jullie adviezen allemaal gelezen en ben vol aan de slag gegaan.
Ik heb uiteindelijk een account aangemaakt op phpMyAdmin zoals Aar gisteren zei.
Hierdoor plugins kunnen deactiveren en de zaak is opgelost.
Met alle informatie die ik van jullie kreeg, kreeg ik ook steeds meer inzicht in het geheel.
Nogmaals iedereen bedasnkt!!!!!

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. 😉
Normaal kan je gewoon met de database-inloggegevens van Wordpress inloggen in phpMyAdmin.
Opsich is een tweede account niet slecht of verkeerd. Integendeel. Je kan er ook minimale rechten aanhangen om grote 'whoopsie-daisy-it's-now-broken'-situaties tegen te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan