Kan printer HP niet instaleren

• Onderwerp starter Onderwerp starter kira
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kira

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Hallo,

Een collega van mij heeft een HP deskjet 3600 Series.
Bij het instaleren van deze printer met instalatiecd komt er op het scherm dat deze niet te instaleren is, iets met beheersrechten.
De printscreen vinden jullie in bijlage.
Alvast bedankt en prettige feesten.
Groetjes.

Bijlagen

• printscreen2.jpg
    printscreen2.jpg
    56,3 KB · Weergaven: 63
Je collega zal in moeten loggen als Admimistrator, dan heeft ie zeker alle rechten om de printer te kunnen installeren.

Bij de Professional-uitvoering drukt u in het welkomstscherm twee keer op ctrl-alt-del voor de inlogregels. In de Home-versie moet u daarvoor uw pc herstarten in Veilige Modus, en kunt u vervolgens inloggen met de Administrator-account. Of u daarvoor een wachtwoord nodig heeft, hangt bij de Home-versie van uzelf af. Bij deze versie staat er voor de Administrator-account namelijk standaard geen wachtwoord ingesteld. Als u dat naderhand zelf niet alsnog heeft gedaan, kunt u dus gewoon uw systeem in door op het icoontje te dubbelklikken.
Bron:
http://www.zdnet.nl/print.cfm?id=49154

Wij gaan dit uit proberen. Ik laat zo vlug mogelijk iets weten of het gelukt is of niet.
Groetjes.

Welk scherm is het juist? Is het het welkomsscherm van windows XP zelf of is het het scherm van het merk van uw pc?

Welkoms scherm van Windows, moet je hebben. Welke Windows Xp gaat het hier om?(Home of Proffessional)

Ik heb nog steeds niets vernomen van mijn collega.
Dat zogenaamde inloggen kan dat ook zo niet :Start - Afmelden - en dan daar wijzigen.
Groetjes.

Dat weet ik niet zeker of dat lukt. De normale procedure met WinXp Pro is wat ik eerder aangegeven heb.

Heb eindelijk bericht gekregen. Ctrl+Alt+Del gaat bij hem niet. De pc start gewoon verder.
Raar maar waar !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan