Kan printer niet installeren na schone installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander Hooftman

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Ik heb op een computer een schone installatie gedaan. Alles ging perfect alleen kan ik de printer niet installeren.
Ik heb op "Nieuwe Hardware" laten zoeken maar vindt niets. Bij "Apparaatbeheer" staat wel een uitroepteken bij "PCI Parallel Controller" maar als ik laat zoeken vindt ie geen drivers, ook niet van de Windows cd.
Ik heb wel de nieuwste drivers van de printer maar die kan ie niet installeren omdat ie de poort niet kan vinden.
Poort laten detecteren maar niets hoor, ook niet als ik de printer aan zet.
Het enigste wat ie geeft is: Niet geïnstalleerd (code 28).
Kabels heb ik al los gehad, opnieuw vast gemaakt enz enz. Voorheen heeft ie het altijd goed gedaan. Weet iemand wat ik nog kan doen zodat ik de printer kan installeren?

Besturingssysteem: Windows 98 SE
Printer: Epson Stylus Color 880

Is er nou niemand die enig idee heeft? Ik zit erg met dit probleem!!
Zou het een optie kunnen zijn om Windows 98 SE opnieuw te installeren. Misschien heeft ie iets niet geïnstalleerd.
Ik heb trouwens geen foutbericht gehad bij de eerdere installatie.
Wie o wie kan me helpen.

Als je bij apparaatbeheer laat zoeken voor drivers, zet je dan ook een vinkje bij "windows update"?
En laat hem dan ook eens naar drivers zoeken op je cd-rom van de printer.

Ik heb in ieder geval wel de laatste drivers van de printer van het net gehaald. Maar waar ik niet aan gedacht heb, stom stom stom, om een Windows update te doen!!
Misschien is het zo makkelijk, zal het morgen ff gaan checken.
Ik laat het ff weten of het wat heeft geholpen.
Bedankt alvast.

Niets heeft geholpen. Ik heb de printer nu op een USB poort gezet. En wat denk je ......... daar doet ie het wel op!!
Maar goed, het blijft raar dat ie het niet op een LPT poort doet.

Lijkt me wel logisch ja, maar ik heb verschillende dingen geïnstalleerd maar niets hoor!!
Maar goed, op de USB poort doet ie het perfect!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan