kan product key van Acer computer niet meer gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Berichten
541
Heb het al op diverse manieren geprobeerd. Heb nu voor de zekerheid een splinternieuwe OEM disk van Windows Vista Home Premium gekocht. Echter ik kan de productkey, die aan zijkant van de kasten staan, niet gebruiken. Ik weet zeker dat ik het goede nummer heb ingegeven maar het werkt niet. Ik krijg de mededeling: De productcode kan niet worden gevalideerd. Controleer de productcode en zorg ervoor dat u deze juist opgeeft.

P.S. ik kon tot mijn verbazing wel Windows Vista Business installeren met deze disk.

Wie heeft zelfde ervaringen met bijv. Acer computers??
 
Hoi,
geeft windows niet een melding dat je via telefoon kunt activeren?
Bij mij was dit wel zo, geef je je product code in, en krijg je een bevestigingscode die je op je computer moet invoeren.

Hierna is windows succesvol geactiveerd.

edit: Dit kan ook staan bij: alternatieve activatie o.i.d. in het windows activatiescherm
 
Heb het al op diverse manieren geprobeerd. Heb nu voor de zekerheid een splinternieuwe OEM disk van Windows Vista Home Premium gekocht. Echter ik kan de productkey, die aan zijkant van de kasten staan, niet gebruiken. Ik weet zeker dat ik het goede nummer heb ingegeven maar het werkt niet. Ik krijg de mededeling: De productcode kan niet worden gevalideerd. Controleer de productcode en zorg ervoor dat u deze juist opgeeft.

P.S. ik kon tot mijn verbazing wel Windows Vista Business installeren met deze disk.

Wie heeft zelfde ervaringen met bijv. Acer computers??

Dus vista Business kan worde geactiveerd met de key op je kast ? dat is alleen maar voordeel hoor. Meer componenten dat in Home premium ( mogelijk heden )
 
Dit zou dan betekenen dat de key voor Vista Business is i.p.v. voor Home Premium?

Welke versie staat er op de kast?
 
Dus vista Business kan worde geactiveerd met de key op je kast ? dat is alleen maar voordeel hoor. Meer componenten dat in Home premium ( mogelijk heden )

ja, maar voor het installeren van business moest ik weer een unieke productkey gebruiken van weer een andere computer. Dus dat schiet niet op. Bovendien is er gewoon betaalt voor de productkey's van Home Premium door een koppelverkoop.
 
Hoi,
geeft windows niet een melding dat je via telefoon kunt activeren?
Bij mij was dit wel zo, geef je je product code in, en krijg je een bevestigingscode die je op je computer moet invoeren.

Hierna is windows succesvol geactiveerd.

edit: Dit kan ook staan bij: alternatieve activatie o.i.d. in het windows activatiescherm

nee, je kan niet met de telefoon activeren zoals in xp
 
Dit zou dan betekenen dat de key voor Vista Business is i.p.v. voor Home Premium?

Welke versie staat er op de kast?
Nee, waarom zou dat zijn? De OEM installatiedisk van Vista Home Premium is in principe voor Home Premium maar gaf tot mijn verbazing ook toegang tot installatie van Vista Business.
 
Dat zou kunnen, een OEM disk is soms voor meerdere versies,
tis alleen maar om duidelijkheid te geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan