Kan profiel niet laden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rman

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Na opstartscherm Windows XP (Home) verschijnt het bericht:
Kan uw profiel niet laden. Mogelijk is deze beschadigd.

Na [ENTER] verschijnt dan het bericht:
Kan uw lokale profiel niet vinden. U wordt met een tijdelijk profiel aangemeld.

Vervolgens wordt XP gestart en werk ik op een mij onbekend ingedeeld wekblad. Ik werk echter wel op mijn gebruikelijke account als beheerder van mijn computer. Verder zijn er geen andere accounts en is de gast-account uitgeschakeld.

Hoe krijg ik mijn eigen profiel weer aan de praat met mijn eigen werkblad-instellingen, enz.?

Wie helpt mij verder? :cool:

Ga eens naar start, uitvoeren en tik daar "control userpasswords2" in. Kijk dan eens of je iets aan die accounts kunt wijzigen? Als je een vinkje neerzet bij "gebruikers moeten..." dan kun je dingen wijzigen. Daarna haal je het vinkje weer weg.

Misschien dat je er wat mee kunt:)

Helaas helpt je tip mij niet verder Tanja. Ik kom inderdaad wel bij een scherm waar je zaken kunt wijzigen in de gebruikersaccounts, maar vind hier geen oplossing.

Iemand nog een suggestie?

Niet opgelost, toch afsluiten

De oplossing voor het verdwenen/beschadigde gebruikersprofiel heb ik niet kunnen oplossen en ook nergens op andere sites kunnen vinden.
Inmiddels ben ik bezig om Windows opnieuw te installeren, dus sluit ik dit bericht hierbij af.

Met dank aan de tipgevers, Rman :cool:

Jammer dat je er toch niet uitgekomen bent. Aangezien je verder geen reacties hebt gehad is het toch een moeilijk geval geweest.

Ik hoop dat je met je schone installatie die problemen kwijt bent.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan