kan programma's niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

iet

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2003
Berichten
105
Beste Helpmij leden,

Ik heb een aantal programma's op mij computer waaronder Macromedia freehand en Spyware Doctor. Als ik deze wil verwijderen doet de computer dit niet omdat sommige files 'missing' zijn. Hoe kan ik deze programma's nu toch verwijderen.

Alvast bedankt.

Gr., Iet
 
waarom staat dit in de sectie internet.
Ik denk eerder dat het aan jou windows versie ligt.
vertel eens welke windows jij gebruikt.
 
xp pro, kan ik deze vraag ook verhuizen naar de software sectie?
 
Nee het verplaatsen kan alleen door de beheerder van deze sectie.

heb jij al gekeken of je via start instellingen software dit kunt verwijderen.;)
 
heb een engelse versie. als ik naar add remove program's ga via control panel lukt dit niet
 
Als je beide software programma's opnieuw installeerd dan zul je het waarschijnlijk wel weer kunnen verwijderen.
 
heb ik al geprobeerd, niet dus. Is opstarten in de veilige modus een optie.
 
Ja dat is ook een optie.:)
 
Geplaatst door iet
Beste Helpmij leden,

Ik heb een aantal programma's op mij computer waaronder Macromedia freehand en Spyware Doctor. Als ik deze wil verwijderen doet de computer dit niet omdat sommige files 'missing' zijn. Hoe kan ik deze programma's nu toch verwijderen.

Alvast bedankt.

Gr., Iet

Kan het mis hebben, maar er staat me iets van bij dat Spyware Doctor onder de categorie 'verkeerde antispywareprogramma's' gerangschikt kan worden.

Anders even een log plaatsen op:

www.antispywareoffensief.nl
 
Geplaatst door ikself


Kan het mis hebben, maar er staat me iets van bij dat Spyware Doctor onder de categorie 'verkeerde antispywareprogramma's' gerangschikt kan worden.

Nee, dat is niet "SpywareDoctor" maar "SpyDoctor".

"SpywareDoctor" raad ik ook niet direct aan, maar het staat niet op de zwarte lijst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan