kan ps2 online draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christiaen

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2001
Beste,

Mijn zoon zou graag online gamen. Iets waar ik heeeeel weinig van weet, of het nu online of offline gebeurt.
Wij werken thuis draadloos (breedband, ADSL). De wireless connectie op de pc gebeurt met een usb netwerkaart van asus. Kan deze zelfde usb netwerkkaart gebruikt worden op de PS2. Ik heb reeds geprobeerd maar ik krijg een time out waardoor ik veronderstel dat het netwerk niet gevonden wordt. Op de pc dient software geïnstalleerd te worden om de netwerkkaart te gebruiken. Moet dit ook op de PS2 of dien ik een voor PS2 compatibele draadloze netwerkkaart aan te schaffen? De PS2 beschikt wel over een ingebouwde ethernetkaart, maar het is bijna onmogelijk om door de vele hindernissen (lees muren en plafonds) met een utp kabel tot aan de console te geraken. Een zoektocht op het internet bracht voorlopig nog geen oplossing. Weet iemand raad?

Bedankt

Koop de Wifi max Die heb ik ook gekocht Paar maanden trug hij is zoon 30€ maar is je geld waart

ik heb Google voor je gezocht dit is wat ik vont http://ombouwwinkel.nl

Na dat je dit gekocht heb doe je Psp Cd er in
dan installer je de softwire zo dra je klaar ben vraag die of je op een Server wil runnen druk nee in (no servic)

sluit je wifimax aan op je pc installer de stik dan (standaart in die stik)

ga naar start > mijn netwerk > alle netwerken > lan verbinding

Druk op Eigenschappen > Gerafineert > Delen met anderen
Druk nu op Draatloos internet > aan

Ga naar start > alle programas > Zydass IEE > open

nu stel je eigen passworden in en zo

meer info kan je vinden op http://forum2.psp.com

(srry voor me spel fouten ik ben niet nederlands)

Bedankt voor de reactie. Maar het is niet de bedoeling om nog bijkomende kosten te maken. Het zal niet meer zo lang duren voor de PS3 thuis zijn intrede doet.
Ik wou enkel weten of ik met wat ik nu in huis heb draadloos online kon gaan.

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan