Kan pst-bestand niet importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

leeuwin

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
In verband met herinstallatie van mijn computer had ik, dacht ik, een backup gemaakt van mijn mails en adressen in Outlook. Gedaan d.m.v. importeren en exporteren, dan exporteren naar een pst-bestand.
Inmiddels werkt mijn computer weer goed en wil ik dus mijn oude mails etc terugzetten.
Maar het lukt mij dus niet meer om deze terug te zetten. Ik krijg de melding dat het pst-bestand geen bestand is met persoonlijke mappen.
Het lukt niet met importeren en ook niet met gegevensbestandbeheer.

Is er op 1 of andere manier toch mogelijk om mijn mails en adressen weer te voorschijn te toveren ?? Evt. te laten openen in een andere programma.
Ik baal omdat ik nu diverse gegevens kwijt ben en deze graag weer tot mijn beschikking zou hebben.:confused:
Wie weet een oplossing ??

Alvast bedankt.

PS het gaat om Outlook 2003. De backup is ook gemaakt hierin.

zoek op je schijf eens naar het programma scanpst.exe en probeer daarmee eens om je pst bestand te repareren.

Ik heb het programma gevonden en geprobeerd om het bestand te herstellen maar krijg een melding dat het bestand niet wordt herkend door het hulpprogramma voor Postvak in. Er zijn gegevens hersteld.

Helaas

leeuwin zei:
.... maar krijg een melding dat het bestand niet wordt herkend door het hulpprogramma voor Postvak in. Er zijn gegevens hersteld.

Vreemd dat (1) het bestand niet word herkend, maar (2) dat er wél gegevens worden hersteld.
Probeer het in Outlook eens met:
menu Bestand > Openen; Outlook gegevensbestand.... en blader dan naar de backup. Lukt dat wél?

Als ik dat doe, krijg ik de melding dat het geen bestand is met persoonlijke mappen.

Wulp ...,

Het is dus 'goed fout' en geef je weinig kans dat je het nog kunt gebruiken.

At your service

Tiger

Dat is dan heel jammer, maar in ieder geval bedankt voor de hulp !!!!

Als u een bestand met persoonlijke mappen (.PST) opent dat is gekopieerd vanaf een cd-rw-schijf, moeten de bestandskenmerken van het bestand met persoonlijke mappen (.PST) worden gewijzigd van Alleen-lezen in Archief voordat het bestand in Outlook kan worden gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan