In verband met herinstallatie van mijn computer had ik, dacht ik, een backup gemaakt van mijn mails en adressen in Outlook. Gedaan d.m.v. importeren en exporteren, dan exporteren naar een pst-bestand.
Inmiddels werkt mijn computer weer goed en wil ik dus mijn oude mails etc terugzetten.
Maar het lukt mij dus niet meer om deze terug te zetten. Ik krijg de melding dat het pst-bestand geen bestand is met persoonlijke mappen.
Het lukt niet met importeren en ook niet met gegevensbestandbeheer.
Is er op 1 of andere manier toch mogelijk om mijn mails en adressen weer te voorschijn te toveren ?? Evt. te laten openen in een andere programma.
Ik baal omdat ik nu diverse gegevens kwijt ben en deze graag weer tot mijn beschikking zou hebben.
Wie weet een oplossing ??
Alvast bedankt.
PS het gaat om Outlook 2003. De backup is ook gemaakt hierin.
Inmiddels werkt mijn computer weer goed en wil ik dus mijn oude mails etc terugzetten.
Maar het lukt mij dus niet meer om deze terug te zetten. Ik krijg de melding dat het pst-bestand geen bestand is met persoonlijke mappen.
Het lukt niet met importeren en ook niet met gegevensbestandbeheer.
Is er op 1 of andere manier toch mogelijk om mijn mails en adressen weer te voorschijn te toveren ?? Evt. te laten openen in een andere programma.
Ik baal omdat ik nu diverse gegevens kwijt ben en deze graag weer tot mijn beschikking zou hebben.

Wie weet een oplossing ??
Alvast bedankt.
PS het gaat om Outlook 2003. De backup is ook gemaakt hierin.