Kan .pst niet importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Berichten
379
Een tijdje terug heb ik een backup gemaakt van al mijn persoonlijke mappen. Daarna heb ik m'n nieuwe harde schijf geformatteerd en geïnstalleerd en de backup.pst geïmporteerd in Outlook 2003. Niks aan de hand.
Nu is m'n register gecrasht en kan ik niet meer op mijn D-schijf. Dus ik heb mijn C-schijf opnieuw geïnstalleerd en nu probeer ik diezelfde backup.pst te importeren, krijg ik de melding: dit bestand bevat geen persoonlijke mappen. Wat doe ik verkeerd? Is er een manier dat ik mijn contactpersonen van de D-schijf kan halen en kan importeren in Outlook op de C-schijf?

Reacties op het probleem met de registerfout heb ik niets aan want dit probleem heb ik al in een andere sectie voorgelegd.
 
Dan vrees ik dat bet bestand beschadigd is.
Je kunt nog proberen het bestand te verplaatsen of kopiëren naar een andere lokatie (bureaublad, USB-stick, maakt niet uit) en dan opnieuw proberen vanuit Outlook te importeren.
Als dat ook niet lukt ........

Sterkte
 
He M@rio! Bedankt man! Dat was dus DE tip van de dag!! Er bleek een fout in het bestand te zitten. Na reparatie is het me wel gelukt om de pst te importeren en heb ik gelukkig al m'n e-mailadressen terug!!

Thanx :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan