Kan saved games niet vinden van B.I.A.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Berichten
341
Hoi,

Ik wil mijn pc opnieuw installeren. Echter ik ben nog bezig met het spel brothers in "Arms Earned in Blood" Waar kan ik de saved games veilig stellen. Ik kan ze nergens vinden! Wie kan mij helpen?

THNX
Kompas
 
Probeer eens bij C:\Program Files\Ubisoft\Gearbox Software\BrothersInArms, misschien nog \Earned in Blood, en dan een mapje Saved of zo?
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens onder C:\Documents and Settings\Jouwnaam\Application Data\Gearbox Software
Als het goed is staan ze daar onder.
 
helaas is daar geen map te vinden met saved games:-(
Wat is de extentie van zo'n file? Dan kan ik daar op zoeken!

Groet
Kompas
 
Je hebt onder mapopties Verborgen bestanden en mappen weergeven wel aangevinkt?
Bij mij is er een bestand genaamd SP_SAVE_GAME te vinden.
Helaas heb ik laatst windows opnieuw geïnstalleerd dus zijn mijn savegames ook weg. Dat geeft niet want ik was pas begonnen. Ook heb ik de Earned In Blood versie, maar veel verschil zal daar niet in zitten vermoed ik.
 
helaas, baal er vreselijk van. Het is helaas niet gelukt. Saved games uit earned in Blood zijn niet te saven. Wat een ^#$(@&^$ spel zeg!

Ik heb bij uninstal wel gekozen voor het bewaren van saved games maar waar die staan is een raadsel. Jammer dat zo'n bedrijf zo'n waardeloos systeem weet te ontwikkelen. Dat houdt in dat ik weer ga kopieren. Dit was een spel dat ik gewoon heb gekocht! Doen we dus ook niet meer! Ze vragen er zelf om!


BAH!
 
Zo te zien gaat het wel degelijk om de bestandsnaam die ik aangaf.
Kijk hier maar eens.

Ps.
Frisian zei:
Je hebt onder mapopties Verborgen bestanden en mappen weergeven wel aangevinkt?
 
snap je frustratie Kompas, maar je kan de gaming industrie niet afrekenen op 1 game. maar zoals ik al zei, snap dat je dat typt in een opwelling.

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan