Kan schermresolutie niet veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlazinAsian

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Goedemiddag,

Ik heb sinds een uur terug een heel vreemd probleem, mijn resolutie is spontaan veranderd naar 1024x768. Deze resolutie kan ik niet verhogen naar een andere resolutie alleen verlagen. Ook is het Windows 7 opstartlogo opeens veranderd in dat groene balkje van Vista.

Specs:
Asus Maximus Formula II
Intel Core 2 Quad Q9550
Asus Geforce 470GTX
Kingston HyperX 4GB DDR2
OCZ Vertex II SSD 80GB
Samsung HDD 500GB
Windows 7 64x Ultimate

Wat ik heb geprobeerd:
Drivers opnieuw installeren
Andere videokaart (Geforce 260GTX) geprobeerd (zelfde probleem blijft)

Wat kan ik nog doen om er voor te zorgen dat ik mijn beeldscherm weer kan instellen op 1080p? Ook ingame kan de resolutie niet veranderd worden.

Hoi,

Misschien systeemherstel naar de laatst nog werkende configuratie.

Systeemherstel gedaan naar een van een week terug en heeft niet geholpen.

Zojuist in de instellingen van de monitor zelf reset gedrukt en nu heb ik weer een volledig breedbeeldscherm, ook tijdens de bios. Echter zit de resolutie nog steeds vast op 1024x768.

Laatst bewerkt:
Ik heb de nieuwste NVIDIA drivers al geïnstalleerd toen ik probeerde om dit op te lossen.

MAAR:

Het probleem is opgelost, ik kwam op internet dit tegen: http://www.meshcomputersownersclub..../464-chimei-monitor-problems-another-one.html

Vervolgens heb ik me monitor een aantal tellen van het stroom afgehaald, toen ik hem weer aansloot was de resolutie opeens weer als normaal. Apart maar in ieder geval blij dat het weer werkt!

Ja ben er erg blij mee dacht al dat me videokaart weer kapot was(al een keer eerder op moeten sturen), andere videokaart er in en hetzelfde resultaat vaag allemaal. Maar eind goed al goed!

Hoi,

fijn om te lezen dat het opgelost is :thumb:vergeet je niet de vraag even op opgelost te zetten;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan