kan schijf niet formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmert26

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
ik wil mijn C schijf formateren, hier staat mijn windows7 op (geupdate) ik wil hem weer terug naar vista, kan niet via systeemherstel:S omdat hij geen herstelpunten meer kan vinden. Volgens de verkoper zou er ergens een back-up voor vista op mijn D schijf staan. Nu wil ik dus C formateren maar krijg ik de error dat: Dit volume bevat de windows-versie die u gebruikt. Als u dit volume formatteert, werkt uw computer mogelijk niet meer

hoe kan ik dit toch doen? ik heb alles geprobeerd om windows 7 goed te laten lopen, werkt gewoon niet. Mijn laptop(acer 5720g) is er gewoon niet voor geschikt :(

b.v.d Tim

C: waar een besturingssysteem opstaat krijg je sowieso niet geformatteerd, het formatteren gebeurd met een ingebouwd progamma van windows.

Je kunt je systeem herstellen met de recoverpartitie.
Bij het opstarten F10 of F11 (na het bios) of een andere toets,( staat in je handleiding ) kun je hem terugzetten naar de fabriekswaarden. Dus zoals hij was toen je hem kocht.
Handleiding kwijt ? www.acer.nl

op acer kon ik de handleiding niet vinden, in de bios stond niet iets van reset naar fabrieks instellingen of iets dergelijks

dus ik moet ercovery gebruiken :) thx zal het proberen gaat wel even duren :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan