Kan screenshots niet bekijken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

arwin81

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2005
Ik ben nogal een liefhebber van spelletjes, en vind het dus wel leuk om bepaalde fragmenten in het spel vast te leggen...
Ik speel regelmatig het spel ''World of Warcraft'' wat jullie vast wel bekand voor komt, en maak ik af en toe een screenshot.
Deze probeer ik dan te bekijken (C:\Program files\World of Warcraft\Screenshots)
maar dan krijg ik niks te zien...
Als ik de screens shots wil openen met Paint, powerpoint, windows viewer of welk ander programma dan ook. Dan geeft hij gewoon een foutmelding, dat hij het bestand niet kan openen. Maar als ik hem probeer te openen met media player, of BSplayer, dan opent hij hem wel. Alleen dan krijg ik het beeld op zijn kop te zien.
Volgens mij moet er wel een andere manier zijn om de screenshots die ik gemaakt heb op een normale ''dubbelklik'' manier terug te bekijken. En dan eindelijk kan instellen als bureau-achtergrond.
De foutmelding die hij geeft als ik hem wil openen is.
C:\program files\world of warcraft\screenshots\wowscrnShot_062606_215639.tga
Paint kan dit bestand niet lezen.
Dit is geen geldig bitmapbestand, of deze opmaak wordt niet ondersteund.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, zodat ik mijn gemaakte screesnshots toch kan bekijken.

Arwin.

.tga is ook niet een veel voorkomend beeldbestand, sla ze op als als jpg ofzo
Klik (gevonden met google: "Tga to jpg")

Of download een screenshot programma, dat is misschien net zo makkelijk.

Wat is een goed screenshot programma dan... En waar kan ik die downloaden?

Ik doe het altijd gewoon met Printscreen en dan in paint plakken maar ik weet nie wat de andere mensen doen..?

Als screenshot programma gebruik ik regelmatig MW Snap 3.

Kan je ook een gedeelte van je screenshot selecteren.

gr. Marcel

Pietjuhh15 zei:
Ik doe het altijd gewoon met Printscreen en dan in paint plakken maar ik weet nie wat de andere mensen doen..?
dat kan ook maar is niet handig als je aan 't gamen bent, dan kan je er maar 1 maken. Of je moet eerst uit je game, of de game minimaliseren dan naar paint, dan weer opslana. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan