kan service pack 2 niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

seretide

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
ik zit met een groot probleem ik wil graag service pack 2 downloaden alleen dat kan niet ik krijg een fout melding, service pack 2 heb ik nodig om wat te downloaden kan iemand mij helpen?

sp2 voor windows 2000 of voor office 2003 zeg het eens.

service pack 2 voor xp professional en de melding zal ik op zoeken

en je hebt een legale versie van xp

foutmelding: De versie van windows die u hebt, komt niet overeen met de software die u wilt instaleren :eek::eek:

Zit je niet met een taalprobleem ,dat je een NL versie op een engelse Versie wil zetten of andersom of dat je de Home Versie bijvoorbeeld op de Prof wil zetten (mocht dat mogelijk zijn).

ja ik heb het al gedaan alleen er komt weer een melding:S

seretide foutmelding: De versie van windows die u hebt, komt niet overeen met de software die u wilt instaleren

Heb je dan mischien een 64 bit versie of ben je geheel niet met windows XP home /professional aan de wapper.
Kan je zien in rechtermuisklik [deze computer] tabblad algemeen?

ik heb gewoon xp professional
dat rechtermuis knop en dan tabladen algemeen dat heb ik niet ik weet niet hoe je er bij komt

Met de rechter muisknop op het icoon "mijn computer" of in de windows verkenner op de[deze computer] met de rechtermuisknop. Dan komt er een setje tabbladen tevoorschijn waarvan er één de naam heeft algemeen.
Of naar configuratie scherm gaan en dan klassieke stijl kiezen en dan op het icoon systeem dubbelklikken.

De melding die MS geeft duidt echt erop dat je niet de goede windows hebt voor sp2 of dat je sp2 niet goede is!
Je kan hier alleen maar achterkomen door in windows te kijken wat voor versie je hebt.

Grz
Q

(sorry hoor maar het is met de rechtermuisknop op [mijn computer] dan eigenschappen klikken dan krijg je tabbladen)

kun je hier geen plaatje neerzetten met wat jij wel ziet als je met rechts op mijn computer klikt.

ik heb het gevonden alleen er staat negerd welke versie ik heb:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan