Kan servicepack 2 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathalie 1991

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Om i-tunes te kunnen gebruiken moet je minimaal windows xp sp2 hebben. Als mijn computer update, dan geeft hij inderdaad aan dat ik sp2 kan installeren. Vervolgens doe ik dit en halverwege de installatie houdt ie ermee op. Ik krijg dan een blauw scherm met de mededeling dat ik de computer opnieuw op moet starten en als het weer gebeurd alle hardware moet loskoppelen en weer vastmaken. Dit gebeurt mij iedere keer.
Ik heb ook al van internet sp2 gedownload en vervolgens geprobeerd te installeren, maar dan kreeg ik weer dat blauwe scherm.

Hoe kan dit en wie kan mij helpen??

Met vr. gr.
Nathalie

Ook dit lukt niet. Nu krijg ik niet het blauwe scherm, maar nu gaat de computer opeens opnieuw opstarten en na het opstarten heb ik nog steeds sp1:confused:

Hmmm, heb je al geprobeerd wat er staat? Alle hardware loskoppelen en opnieuw vastmaken? Kijk ook even onder apparaatbeheer ( Rechtermuis op deze computer > beheren > apparaatbeheer ) of misschien niet al je drivers geïnstalleerd/up-to-date zijn. Als er gele vraag/uitroeptekens staan, even melden! :)

Nee alles is geïnstalleerd en uptodate. Ik heb nog niet geprobeerd met loskoppelen. Wat moet ik dan allemaal loskoppelen? Ben namelijk niet zo handig met de pc:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan