Kan site niet bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sentjoh

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
www.aresgalaxy.org kan ik niet bereken. Voor het overig geen problemen. Helpdesk van provider @home zegt deze site wel te kunnen bereiken dus niet te blokeren. Heb geen router. Zou volgens helpdesk aan regestry of aan firewall kunnen liggen. Firewall heb ik uitgezet zonder resultaat. Aanpassen van registry zou ik niet weten hoe.

Die site is gewoon te benaderen.
Met firewal en router via het @home netwerk.
Geef de foutmelding is exact weer.
Het is een gewone p2p site.

Waar ligt het dan aan? Ik heb IE 6.0 incl. updates. Nooit geen problemen met bijv. internetbankieren. Dus aan mijn codeersterkte ligt het volgens mij ook niet . Alhoewel als ik via help/info kijk "codeersterkte: -bits" zie staan.

Geef de foutmelding eens.

dit is mijn foutmelding

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

Internet explorer hetzelfde als in mijn bijlage?

Laatst bewerkt:
nee ik heb
Versie: 6.0.2800.1106CO
Codeersterkte: -bits
product id: 168
updates: SP1, Q867801, Q313829, Q8333989

Update je internet explorer eens.
Misschien helpt dat al.

Ik heb de meest recentste service packages gedownload en geinstalleerd. Als dat is wat je bedoelt met updaten.

Kijk eens naar het bestand "HOSTS" in map de "C:\WINDOWS\system32\drivers\etc".
Open deze met NOTEPAD. Het bestand bevat 2 kolommen:
1 - IP-adres in nummers
2 - IP-adres in tekst

Bijv: 127.0.0.1 localhost
Hier verwijst het internetadres "localhost" naar hetr fysieke adres (getal) 127.0.0.1. Deze is altijd je eigen pc.

Zo verwijst IP-adres 216.177.73.139 naar internet-adres www.igetnet.com

Kijk in je eigen hosts-bestand of er rare adressen staan vermeld.

Dit bestand kan door Spybot en Ad-Aware aangepast zijn om spyware te voorkomen.

ik vind 2 files nl. hosts.sam en lmhosts.sam. Beide staan in c:\windows\. In c:\windows\system32\drivers\ staat geen hosts.* file. De beide files zijn sample files. Zijn dit de goede en wat moet ik dan daar precies in aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan